با شکل‌گیری دومین کمیته‌‎ی تخصصی در انجمن VOD؛ توسعه‌ی بازار در دستور کار قرار گرفت

دومین کمیته تخصصی انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین با عنوان کمیته‌ی «توسعه‌ی بازار» تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، این جلسه به میزبانی محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن و با حضور اعضای کمیته شامل حمید پروازی از پلتفرم لحظه‌نگار، محمدرضا نادری از پلتفرم هابینا، محمد و سعید شهبازی از پلتفرم فیلم‌ناب و آرش دارابیان از پلتفرم اپیزود تشکل شد. در این جلسه دارابیان مسئولیت ریاست کمیته را بر عهده گرفت.

کمیته‌ی توسعه‌ی بازار که بعد از کمیته‌ی هماهنگی تولید و نمایش، دومین کمیته‌ی تخصصی موجود در انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین محسوب می‌شود، اهداف و برنامه‌هایی همچون رسیدن به فصل مشترک میان شرکت‌های مختلف، پیگیری اهداف این فصل مشترک، انتقال توانمندی‌های پلتفرم‌های مختلف به موسسات دیگر، حرکت در مسیر قوی‌ترکردن وجهه‌ی صنعتی پلتفرم‌ها، تهیه کلیاتی از خواست‌های شرکت‌ها و تنظیم آن در قالب برنامه و ارائه به هیات‌مدیره انجمن را پیگیری خواهد کرد.

دومین کمیته‌ی تخصصی انجمن، بر اساس مصوبه‌ی هیات‌مدیره انجمن تشکیل شده و انتظار می‌رود با گرد هم آمدن اعضای انجمن و پلتفرم‌های مختلف تنوع نوع نگاه و دغدغه‌ها در این جلسات مطرح شده و پس از قرارگرفتن در چارچوب اهداف کمیته‌ها تبدیل به دستورالعمل‌هایی کاربردی برای برطرف‌کردن مشکلات پیش روی پلتفرم‌ها و رونق بازار این شرکت‌ها و موسسات شود.

3.1/5 - (10 امتیاز)