نمایشگاه انفرادی آثار «ژانت مُخَطَّس» در گالری «زرنا»

آثار نقاشی «ژانت مُخَطَّس»، هنرمند مسیحی، از روز گذشته، جمعه 27 خردادماه در گالری زرنا روی دیوار رفت.

به گزارش روابط‌عمومی گالری، نمایشگاه نقاشی‌های «ژانت مُخَطَّس» ساعت 16 روز جمعه 27 خردادماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی افتتاح شد. این نمایشگاه تا 30 خردادماه در گالری «زرنا» برقرار است.

«ژانت مُخَطس»، هنرمند متولد تهران و ساکن تبریز،که از 20 سال پیش فعالیت هنری خود را آغاز کرده، دارای فوق‌دیپلم نقشه‌کشی ساختمان، مدرک فنی‌حرفه‌ای درجه‌ی 1 و 2 رشته‌ی نقاشی و کارت مربی‌گری، مدرک خوش‌نویسی از انجمن خوش‌نویسان ایران است. او تاکنون در چند نمایشگاه معتبر بین‌المللی آنلاین کشور ترکیه شرکت داشته و این روزها در آموزشگاه خصوصی و حرفه‌ای خود، نقاشی را در دو سطح مقدماتی و حرفه‌ای آموزش می‌دهد.

این نقاش در خصوص برگزاری نمایشگاه انفرادی‌اش در تهران می‌گوید:«از پنج سال پیش در تلاش بودم به جایی برسم که می‌خواهم و نخستین نمایشگاهم را برگزار بکنم. باید این‌جا تشکری داشته باشم از خانم «زهرا رسول‌زاده» عزیز که با راهنمایی‌ها و انرژی مثبت ایشان توانستم این نمایشگاه را برپا بکنم».

مخطس می‌افزاید:«من از کودکی به رنگ و نقاشی علاقه‌ی فراوانی داشتم اما یادگیری این هنر را از نوجوانی آغاز کردم و بعدها با حمایت مادر و همسرم آن را در سطح حرفه‌ای ادامه دادم. از اساتید معروف و معتبری که در تبریز نزد آن‌ها آموزش دیدم، می‌توانم استاد «محمودی»، استاد «وارطان واهرامیان» و استاد «محمد پروین» را نام ببرم».

او همچنین در رابطه با انگیزه‌اش از برگزاری این نمایشگاه گفت:«هدف اصلی‌ام، زیبایی رنگ‌ها در آشنایی با فرهنگ و تمدن و خط زیبای آشوری است که در تابلوهایم به تصویر کشیده شده‌اند. امیدوارم آثارم برای بازدیدکنندگان نیز جالب و دیدنی باشد».

مدیریت گالری «زرنا» را استاد «زهرا رسول‌زاده نمین» (مجسمه‌ساز و هنرمند رشته‌ی تاپستری) بر عهده دارد.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این هنرمند نقاش، می‌توانند تا روز 30 خردادماه به گالری «زرنا» در نشانی خیابان انقلاب، بین وصال شیرازی و دانشگاه،کوی اسکو، شماره‌ی ۱۰، طبقه‌ی دوم مراجعه بکنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این رابطه با شماره‌ی تلفن 66409838 تماس بگیرند.

4.8/5 - (42 امتیاز)
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »