رادیوسلامت برای ناشنوایان دیدنی می‌شود

برنامه «با هم حرف بزنیم» که هر روز از رادیوسلامت پخش می‌شود، قرار است با حضور مترجمان برای ناشنوایان ضبط و در سایت این شبکه رادیویی در دسترس شنوندگان کم‌شنوا و ناشنوا قرار بگیرد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، ملیحه کاظمی که تهیه‌کنندگی برنامه «با هم حرف بزنیم» را بر عهده دارد توضیح می‌دهد: شنبه‌های آخر ماه این برنامه را با حضور مترجمان برای ناشنوایان و کم‌شنوایان ضبط تصویری می‌کنیم و بعد در سایت رادیوسلامت بارگذاری خواهد شد تا در دسترس شنوندگان کم‌شنوا و ناشنوا قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند از این طریق برنامه‌ها و مباحث آن را دریافت بکنند.

او ادامه می‌دهد: همچنین مبحث برنامه هم درباره شنوندگان کم‌شنوا و ناشنواست که چگونه زندگی باکیفیت‌تری داشته باشند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:05دقیقه از رادیوسلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می‌پردازد. تهیه‌کنندگی برنامه یک هفته درمیان با من و پیمان پناهی است. روز سه‌شنبه 31 خرداد به موضوع برنامه‌ریزی در زندگی می‌پردازیم.

این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روان‌شناسی از گروه بهداشت و روان رادیوسلامت پخش می‌شود و هر روز به موضوعاتی می‌پردازد که دغدغه شنوندگان است. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی‌ست که برنامه «با هم حرف بزنیم» به آن می‌پردازد.

یکی از محورهای برنامه، ویژگی‌های انسان‌های متعادل و با هدف است که راهکارهای این ویژگی‌ها در برنامه ارائه می‌شود.

4/5 - (2 امتیاز)