از «کافه‌لقانطه» به «لُکانطه» کوچ کردیم

نمایش «لُکانطه» با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «لُکانطه» نوشته علی اصغری با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری از اوایل تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

‌در این نمایش که تهیه‌کننده آن حمیدرضا علی‌نژاد و مجری طرح آن نورالدین حیدری ماهر است، امیر غفارمنش، مهدی یغمایی، فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف در مقام بازیگر (با ترتیب ورود به صحنه) ایفای نقش می‌کنند.

ساقی عطایی یکی از دو کارگردان این اثر عنوان کرد: پیرو مشورت‌هایی که از ابتدای نوشتن این نمایش‌نامه با علی اصغری داشتیم، نام «کافه‌لقانطه» را انتخاب کردیم و بر همین اساس متن را تکمیل و برای دریافت مجوز به مرکز هنرهای نمایشی ارسال کردیم. پس از بازبینی نهایی نمایش و در آستانه آغاز پیش‌فروش بلیت، پیرو شکایت مدیر یک رستوران با نام مشابه به نام نمایش‌نامه، از طرف مرکز هنرهای نمایشی، بدون نظرخواهی و هماهنگی با گروه، تصمیم‌گیری یک‌طرفه صورت گرفت و حکم تغییر نام نمایش را صادر کردند. البته ما هنوز متعجبیم که چرا مرکز هنرهای نمایشی که باید حامی گروه‌های تئاتری باشد، علیه ما و به نفع مالک رستوران رای داد! در نهایت ما به اجبار نام نمایش را از «کافه‌لقانطه» به «لُکانطه» تغییر نام دادیم.

دیگر عوامل گروه اجرایی این نمایش عبارتند از:

آهنگساز: آرمین امین‌ترابی، خواننده: مهدی یغمایی، نوازندگان: آرمین امین‌ترابی (پیانو) مسعود افجه‌ای (گیتار)، هستی شاپوری (ویولنسل)، آریا شهنواز (کلارینت)، مدیر برنامه‌ریزی: عاطفه غضنفری، دستیار کارگردانان: درینا برق، مدیر اجرایی: مرجان مومنی، طراح پوستر و بروشور: محمد موحدنیا، موشن گرافیک: امین ملک‌زاده، ساخت تیزر: مهدیار عارف، عکاس: مریم سعیدپور، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران لباس: تینا ساوجبلاغی، هاجر احمدی، دوخت لباس: حسین پناهی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه: پریشاد مستوفی‌فرد و دستیار صحنه: محمد دانش.

گفتنی است پیش‌فروش اینترنتی نمایش «لکانطه» به کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری طی روزهای آینده در سایت تیوال آغاز می‌شود.

3.8/5 - (20 امتیاز)
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »