چهار قسمت از «آرماندو» تصویربرداری شد

هنردستان : تاکنون ۴ قسمت از سریال آرماندو مقابل دوربین رفته است و گروه تولید بعد از ضبط در بیمارستان عمل به استان البرز و بعد از آن به شهرک غزالی می‌روند. همچنین تدوین به زودی آغاز خواهد شد.

 

به گزارش هنردستان، تصویربرداری سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی بعد از یک هفته تعطیلی به دلیل تعطیلات نوروزی در بیمارستان عمل واقع در زعفرانیه ادامه دارد.

در این سکانس حمیدرضا آذرنگ، علی استادی، الیکا عبدالرزاقی، علی مسعودی به ایفای نقش می‌پردازند.

تاکنون 4 قسمت از این سریال مقابل دوربین رفته است و گروه تولید بعد از ضبط در بیمارستان عمل به استان البرز و بعد از آن به شهرک غزالی می‌روند. همچنین تدوین به زودی آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان «آرماندو» آمده است: داستان این سریال پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود…

حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال نقش یک خواهر و برادر را با نام‌های آرمان و صاب جان، عبدالرزاقی نقش مهتاب ایفا می‌کنند.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوى از بازیگران این سریال هستند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: نویسنده‌ها عباس نعمتی، حمید طاهری، صادق خوشحال، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان سیامک مردانه، طراح گریم محسن دارسنج، دستیار دوم کارگردان: جواد گنجى، منشى صحنه : گل کوشانمدیر تصویربرداری علیرضا رجایی مقدم، طراح صحنه سهیلی میرسپاسی، مدیر صدابرداری محمد شیوندی، طراح لباس سیما بابایی، مدیر تدارکات مجتبی زندیه، مدیر تولید اصلان مرتضی، عکاس هلیا رضایی و … اشاره کرد.

منبع : فارس 

امتیاز دهید