نمایش‌نامه‌ی «هانی» در «خانه‌ی هنر دیوار» خوانش می‌شود

نمایش‌نامه‌ی «هانی» به نویسندگی مژگان شرطی و کارگردانی مهدی خشکباری روز جمعه 10 تیرماه در «خانه هنر دیوار» خوانش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش‌نامه‌خوانی «هانی» به نویسندگی مژگان شرطی و کارگردانی مهدی خشکباری، جمعه 10 تیرماه در «خانه هنر دیوار» اجرا می‌شود.

در خلاصه‌داستان نمایش‌نامه‌ی «هانی» آمده: شوهری نویسنده و زنی شاعر با هم زندگی می‌کنند. زن در توهمات خود با فرزند خیالی‌اش زندگی می‌کند و برای بقا و حفظ زندگی زناشویی خود، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کند.

مژگان شرطی، یونس کریمی، سهیلا قیدی، زینب جهانی و کیمیا شیرمحمدی، خوانشگران نقش‌های این نمایش‌نامه‌اند.

دیگر عوامل این نمایش‌نامه‌خوانی عبارتند از: محمدجواد رنگرز (مشاور کارگردان)، صدف بارک (دستیار کارگردان)، ساناز افشاری (طراح پوستر)، علی یوسفی (عکاس).

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش‌نامه‌خوانی، می‌توانند روز جمعه ۱۰ تیرماه، ساعت ۱۹ به تماشاخانه‌ی «خانه‌ی هنر دیوار» در نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1585 مراجعه بکنند.

3.9/5 - (18 امتیاز)
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تگرگ» کلید خورد

یک قصه دراماتیک درباره تردید‌ و تحیر فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «تگرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و کارگردانی مریم صالح‌پور در قم آغاز شد. به گزارش

ادامه مطلب »
هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 منتشر شد . به گزارش هنردستان ، این رقابت توسط دوسالانه ی بین المللی Theatrical Posters Armenia 2024 برگزار می شود و به عنوان یک پلت فرم معتبر جهانی از

ادامه مطلب »