«شب شک» نوید محمدزاده توقیف شد!

اجرای نمایش «شب شک» به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده، پس از اولین اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد متوقف شد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، سایت فروش بلیت نمایش «شب شک»، همه‌ی اقلام تبلیغاتی و اطلاعات این نمایش به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی امیرحسین بریمانی را حذف کرد.

فروش بلیت نمایش «شب شک» پس از ۲۶ اجرا در تالار مولوی و ۴۰ اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد، در اولین اجرای دوره‌ی جدید، از سایت فروش حذف شد و فعلاً اجرا نمی‌شود.

به نظر می‌رسد توقف اجراهای این نمایش به دلیل حواشی حضور نوید محمدزاده در جشنواره‌ی کن است. همچنین کارگردان نمایش در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با یکی از خبرگزاری‌های رسمی، اعلام کرده از او خواسته‌اند نام نوید محمدزاده را از تهیه‌کنندگی نمایش بردارد تا اجراها ادامه پیدا بکند! این درخواست نامتعارف از سوی کارگردان نمایش رد شده است.

«شب شک» از جمله آثار برگزیده بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که از روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه تا ۱۴ بهمن‌ماه در تالار مولوی و از ۱۴ فروردین تا۳۰ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت.

در این نمایش، نیما شکیبایی، محمدحسین خادمی و امیرحسین بریمانی بازی داشته‌اند.

«شب شک» تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است.

4.9/5 - (32 امتیاز)
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تگرگ» کلید خورد

یک قصه دراماتیک درباره تردید‌ و تحیر فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «تگرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و کارگردانی مریم صالح‌پور در قم آغاز شد. به گزارش

ادامه مطلب »
هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 منتشر شد . به گزارش هنردستان ، این رقابت توسط دوسالانه ی بین المللی Theatrical Posters Armenia 2024 برگزار می شود و به عنوان یک پلت فرم معتبر جهانی از

ادامه مطلب »