پیگیری حقوق بشر علیه بشر روی موج رادیو

برنامه «افق روشن» روز شنبه یازدهم تیرماه موضوع حقوق بشر علیه بشر را در پاندومی کرونا مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، مخاطبان می‌توانند این برنامه را روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران‌صدا ببینند و از رادیوسلامت هم بشنوند. این برنامه در سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیرماه سال 1367 که به نام روز افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده، موضوع حقوق بشر علیه بشر در پاندومی کرونا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه که از تولیدات گروه اجتماعی رادیوسلامت است، روز شنبه یازدهم تیرماه ساعت 9:10 دقیقه روی آنتن می‌رود. در برنامه «افق روشن» با مصطفی قانعی عضو کمیته ملی واکسن کرونا و محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ارتباط تلفنی برقرار می‌شود و در این‌باره صحبت خواهند کرد.

همچنین این برنامه رادیویی روز دوشنبه سیزدهم تیرماه به موضوع مشارکت ملی در مدیریت مصرف آب اختصاص دارد و با محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران  و رضا روزه‌گیر،کارشناس نظارت بر اجرای طرح های زودبازده شرکت مدیریت منابع آب ایران ارتباط برقرار می‌شود.

برنامه «افق روشن» روز چهارشنبه 15 تیرماه به موضوع بحران هویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و سواد رسانه‌ای می‌پردازد. دکتر بشرا هاتف، دانشیار مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله و محمد سلطانی‌فر استاد علوم ارتباطات و پژوهشگر در این‌باره صحبت می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)