عضو شورای شهر تهران به تماشای نمایش “برای کلاه آهنی ها” نشست

هنردستان:مهندس سرخو، عضو شورای شهر تهران، شب گذشته از تئاتر باران دیدن کرد و سپس به تماشای نمایش «برای کلاه آهنی ها» کاری از پژمان عبدی نشست.

 

به گزارش هنردستان، مهندس سرخو، عضو شورای شهر تهران، جمعه شب از تئاتر باران دیدن کرد و سپس به تماشای نمایش «برای کلاه آهنی ها» کاری از پژمان عبدی در این مجموعه نشست.

 

به گزارش روابط عمومی؛ محسن سرخو  در همین زمینه گفت:مردم نسبت به گذشته اقبال بیشتری به تماشای تئاتر نشان می‌دهند، بنابراین با توجه به استقبال مردم نیازمند توسعه سالن‌های تئاتر در سطح شهر هستیم که خوشبختانه با تاسیس سالن های خصوصی بخشی از کمبودها در این زمینه برطرف شده است.

 

عضو شورای شهر تهران، با بیان اینکه باید از تئاتر خصوصی حمایت کرد متذکر شد: برای اولین بار است که به تماشاخانه باران می آیم و به نظرم از فشارهایی که بخش خصوصی در زمینه هنر متحمل می شود، باید کاست و امیدواریم که بتوانیم با حمایت از این مجموعه ها بتوانیم گامی در عرصه فرهنگ و هنر برداریم.

 

او پس از پایان نمایش”برای کلاه آهنی ها” نیز در سخنانی کوتاه گفت: « این نمایش با محوریت قرار دادن جنگ و خلق لحظاتی که تماشاگر در حالی که اشک در چشمانش جمع شده است در لحظه ای بعد می خندد، به نظرم بسیار موفق ظاهر شده است و می تواند الگویی در این ژانر باشد و امیدواریم که در شورا بتوانیم از هنر نمایش حمایت کنیم.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید