“پرواز ستاره ای ” از ایران در فراکفورت

هنردستان: نمایش “پرواز ستاره ای” نوشته و کارگردانی نیما بیگلریان اردیبهشت ماه 1396 در خانه تئاتر شهر فرانکفورت آلمان اجرا می شود.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی این نمایش که در ادامه تفاهم نامه اجرای نمایش های کودک و نوجوان به آلمان دعوت شده است روزهای 3 تا 6 اردیبهشت ماه سال جاری در تئاتر هاوس فرانکفورت اجرای عموم خواهد داشت.

 

بیگلریان که پیش از این پرواز ستاره ای را در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان سال 94 اجرا کرده در این باره توضیح داد: خانه تئاتر فرانکفورت مرکز تئاتر کودک و نوجوان به شمار میرود و به اجرای نمایش ویژه این گروه سنی اختصاص دارد. آقای واین در سال 94 نمایش ما را در جشنواره دیده بودند و برای اجرا دعوت کردند.

 

وی گفت: سال گذشته نیز تعدادی از نمایش های کودک و نوجوان برای اجرا در فستیوال اشتاک اشتوک فرانکفورت به آلمان سفر کردند. امسال قرار است ما اجرای عموم داشته باشیم. ساعت 11 صبح روزهای 3 تا 6 اردیبهشت کارمان را اجرا می کنیم. علاوه بر آن قرار است 4 اجرای دیگر نیز در مهد کودک های این شهر داشته باشیم.

 

پرواز ستاره ای که کاری از گروه تئاتر ماد به سرپرستی احمد بیگلریان است توسط نیما بیگلریان نوشته و کارگردانی شده است. در این نمایش امیر شهابی بازی می کند. موسیقی این نمایش را صابر دارپور بر عهده دارد و صبا بهرامی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر اجرا گروه را همراهی می کند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید