معرفی نخبگان کارآفرین در «فصل دوم»

برنامه «فصل دوم» به تهیه‌کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله‌دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت از رادیوسلامت روانه آنتن می‌شود و امروز دوشنبه 20 تیرماه به نخبگان کارآفرین اختصاص دارد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، مرجان قندی، تهیه‌کننده در این‌باره توضیح می‌دهد: این برنامه امروز دوشنبه 20 تیرماه ساعت 9 صبح به موضوع تولید داروهای استنشاقی و نانوداروها و معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان کارآفرین اختصاص داشت و دکتر مهدی روحی مدیرعامل شرکت نفس زیست فارمد مهمان برنامه بود و در این‌باره صحبت کرد.

او ادامه می‌دهد: برنامه «فصل دوم» به دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت همچون شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و … اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده، زیرا شرکت‌های دانش‌بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به‌ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتمادکردن به جوانان نخبه و آینده‌دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. رویکرد ما امیدبخش است و تلاش می‌کنیم در قالب گفت‌وگو با نخبگان و جوانان، مشکلات آن‌ها را در این مسیر انعکاس بدهیم.

3/5 - (29 امتیاز)