دیدار «لعیا زنگنه» و «رامین پرچمی» پس از سال‌ها در اکران فیلم «بی‌صدا حلزون» 

بهرنگ دزفولی‌زاده: مردم از فیلم‌های سفارشی خسته شده‌اند! 

اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» با حضور جمعی از بازیگران فیلم و هنرمندان سینما و تلویزیون در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

بهرنگ دزفولی‌زاده،کارگردان فیلم «بی‌صدا حلزون» در اکران مردمی فیلم خود گفت: مردم از فیلم‌های سفارشی خسته شده‌اند اما با حمایت از فیلم‌های سینمای مستقل و دغدغه‌مند می‌توانند مانع از نابودی سینمای بخش خصوصی بشوند. 

اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده،کارگردان اثر و با همراهی لعیا زنگنه، رامین پرچمی، عباس جمشیدی‌فر، زیبا کرمعلی، سیما خضرآبادی، شیدا یوسفی و مه‌لقا می‌نوش بازیگران مهمان و محمد نیکبخت و مجتبی شکری بازیگران فیلم، مهدی نریمانی مجری طرح، حمید اسحاقی مدیر تبلیغات و فرنوش آباء مدیر رسانه‌ای فیلم، در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. 

بهرنگ دزفولی‌زاده،کارگردان «بی‌صدا حلزون» روی استیج و پیش از نمایش فیلم، به ذکر نکاتی پرداخت که خلاصه‌ی آن‌ها را می‌خوانید: 

ـ نیت ما از دعوت رامین پرچمی این بود که هم به خودمان، هم به همه اهالی حوزه فرهنگ و هنر یادآوری بکنیم چه بازیگران بااستعداد و‌ توانمندی داشته‌ایم و حالا از حضورشان بی‌بهره و غافلیم. در حالی‌که امروز از استقبال گرم مخاطبان و رسانه‌ها متوجه شدید تماشاگران مشتاق دیدار و حضور چنین بازیگرانی در فیلم‌ها و سریال‌ها هستند. 

ـ مردم از فیلم‌های سفارشی خسته شده‌اند. از فیلم‌نامه‌های کلیشه‌ای درباره مشکلات جامعه که اکثراً بدون راهکار و با پایان‌های متلاشی هستند. 

ـ با حضور در سینماها برای دیدن فیلم و حمایت از فیلم‌های سینمای مستقل و دغدغه‌مند می‌توانیم بخش خصوصی با سرمایه شخصی را نسبت به تولید آثار دغدغه‌مند امیدوار بکنیم. همچنین باعث دلگرمی صاحبان سینما و جلوگیری از نابودی سینمای بخش خصوصی و تعطیلی سینماها بشویم. 

ـ روزگاری در تلویزیون حال خوش‌تری داشتیم، پای سریال‌ها می‌نشستیم و از دیدن‌شان لذت می‌بردیم، عده‌ای گویا مدت‌هاست قصد دارند هنر تصویر را از بین ببرند یا فقط به شکلی که خودشان دوست دارند فیلم و سریال تولید کنند. 

ـ ما وظیفه داریم از سینمای مستقل و از فیلم خوب انسانی در این شرایط مراقبت و از فیلم‌های دغدغه‌مند حمایت بکنیم تا این نوع سینمای شریف و بی‌ادعا از بین نرود. 

ـ می‌خواهم از بازیگری دعوت بکنم که همه با او سال‌ها خاطره در ذهن‌مان داریم و باعث شدند پای سریال «در پناه تو» بنشینیم و مدت‌ها تکرار آن را هم با ذوق و شوق دنبال بکنیم. این نکته مهم را اضافه بکنم که خانم لعیا زنگنه پس از ۲۵ سال به احترام این فیلم و حمایت از چنین فیلم‌هایی که دغدغه‌ی اجتماعی دارند، در اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» حضور پیدا کرده‌اند. 

5/5 - (1 امتیاز)