نتفلیکس تایید کرد؛ ساخت سریال مستند دیوید بکهام با کارگردان‌های اسکاری

نتفلیکس سرانجام پس از مدت‌ها تایید کرد ساخت سریالی درباره «دیوید بکهام» را در دستور کار قرار دارد که اکنون در مرحله تولید است.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از ورایتی، در حالی که نخستین‌بار سال ۲۰۲۰ اعلام شده بود ساخت مستندی درباره دیوید بکهام در «استودیو ۹۹» متعلق به خود او در دستور کار است، اکنون برای نخستین‌بار نتفلیکس این خبر را تایید کرد.

سریالی که در حال تولید است از شروع فوتبال این بازیکن بازنشسته فوتبال را در لندن بررسی می‌کند و به دورانی می‌رسد که او به یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدرت‌مندترین ورزشکاران نسل خود بدل شد.

سال ۲۰۲۰ برای نخستین‌بار روزنامه انگلیسی «سان» درباره این سریال اطلاع‌رسانی کرده بود و اینک نتفلیکس پس از دو سال خبر را تایید کرده است.

گفتنی است دو کارگردان پشت دوربین این فیلم ۲۰ میلیون دلاری قرار می‌گیرند که این دو،«فیشر استیونز» (کارگردان برنده اسکار فیلم‌هایی مانند «پالمر»،«ما سبز می‌شویم» و «خلیج») و همچنین «جان باتسِک» (سازنده فیلم‌های «یک روز در سپتامبر»،«در جست‌وجوی مرد شکری» و «زمستان در آتش») هستند.

نتفلیکس اعلام کرده این سریال ترکیبی از فیلم‌های آرشیو شخصی دیده‌نشده از ۴۰ سال زندگی دیوید بکهام و مصاحبه‌هایی با او، خانواده و دوستانش خواهد بود. سفرهای او در داخل و خارج از بریتانیا نیز بخشی از این مستند را تشکیل می‌دهند.

هرچند هنوز نام افرادی که در سریال حضور می‌یابند فاش نشده اما خانواده بکهام چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند و در میان دوستان نزدیک آن‌ها چهره‌هایی مانند اوا لونگوریا، تام کروز،گای ریچی و التون جان حضور دارند و این زوج در مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و هری (نوه‌های ملکه بریتانیا) حضور داشتند.

خانواده بکهام به تازگی پس از این‌که پسر بزرگ‌شان «بروکلین» با نیکولا پلتز بازیگر «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» از خانواده‌ای میلیاردر ازدواج کرد، در راس خبرها قرار گرفتند. مشخص نیست آیا اخبار مربوط به جشن مفصل این ازدواج هم در مستند بکهام استفاده می‌شود یا خیر.

در خبر «سان» گفته شده بود این سریال، مستندی روزانه از زندگی فعلی بازیگر خواهد بود اما اکنون به نظر می‌رسد این سریال چنین قالبی ندارد و گرچه توسط «استودیو ۹۹» با همکاری «استودیو ونچورلند» متعلق به باتسک ساخته می‌شود اما ممکن است به برخی از جنجالی‌های رسانه‌های و شایعه‌های پیرامون نیز توجه بشود، زیرا بکهام ۲۰ سال یکی از سوژه‌های خبری روزنامه‌ها بود.

این سریال اکنون در دست تولید قرار داد و تیم کریگ برای فیلم‌برداری آن انتخاب شده است.

در این فیلم از بکهام در حالی که نخستین روزهای فوتبالش را در شرق لندن شروع کرد تا قدرتی که او را به یکی از شناخته‌شده‌ترین فوتبالیست‌های جهان بدل کرد، زیر ذره‌بین می‌رود.

بکهام ۴۷ ساله، سابقه بازیگری در فیلم «شاه‌آرتور» به کارگردانی گای ریچی را در کارنامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)