توصیه‌های غذایی در برنامه «غذا، سلامت، زندگی»

برنامه رادیویی «غذا، سلامت، زندگی» به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی با محوریت تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، سولماز عطایی، تهیه‌کننده برنامه «غذا، سلامت، زندگی» در این‌باره گفت: ما در این برنامه توصیه‌های غذایی را به شنوندگان آموزش می‌دهیم. دکتر مژگان محمدزاده دکترای صنایع غذایی روز یک‌شنبه دوم مردادماه، دانستنی‌هایی درباره بستنی شیری خواهد گفت. روز دوشنبه سوم مردادماه موضوع بایدها و نبایدهای مصرف نوشابه رژیمی را بررسی می‌کنیم و دکتر محمدرضا وفا صحبت می‌کند.

او ادامه داد: روز سه‌شنبه چهار مردادماه موضوع برنامه به دانستنی‌هایی درباره شیر غیرلبنی (شیر سویا) اختصاص دارد و دکتر مژگان محمدزاده این موضوع را بررسی می‌کند. این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبكه رادیویی سلامت است که روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 13:30 دقیقه پخش می‌شود و روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می‌پردازد. در این برنامه که کارشناس‌محور است دکترای تغذیه که عضو هیات علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می‌کنند.

به گفته این تهیه‌کننده در این برنامه فواید ویتامین‌ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و … نیز آموزش داده می‌شود. در واقع برنامه با محوریت آموزش به شنوندگان روانه آنتن می‌شود. بخشی از برنامه «غذا، سلامت، زندگی» به گزارش‌های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)