بررسی اعمال محدودیت‌های کرونایی در رادیوسلامت

برنامه «به زندگی سلام کن» در قالب مجله‌ی صبحگاهی هر روز از رادیوسلامت پخش می‌شود و روز دوشنبه سوم مردادماه موضوع بازگشت محدودیت‌های کرونایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، این برنامه با رویکرد آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیوسلامت طراحی شده و هر روز کارشناس‌مجریان به بررسی رویدادها می‌پردازند. این برنامه رادیویی از روز دوشنبه تا پنجشنبه ـ سوم تا ششم مردادماه ـ به ترتیب موضوعات بازگشت محدودیت‌های کرونایی، سخن‌چینی، اهمیت پشتکار برای برنامه‌های ورزشی جدی و راهکارهای مراقبتی از پوست در مقابل آفتاب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این برنامه دکتر علی‌پاشا میثمی متخصص پزشکی اجتماعی، دکتر ابراهیمی‌مقدم، دکتر صنعتکاران روان‌شناس ورزشی و دکتر احسانی متخصص پوست حضور دارند و درباره مباحث مختلف صحبت خواهند کرد.

برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام کن» شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ پخش می‌شود و آیتم‌های مختلفی برای برنامه طراحی شده است. در بخش ورزشی یک متخصص ورزشی حضور دارد و متناسب با مشکلات جسمی ورزش‌های درمانی ارائه می‌کند. در بخشی دیگر روان‌شناس تکنیک‌هایی یاد می‌دهد و می‌گوید چه‎طور یک روز خوب داشته باشیم. اخبار حوزه سلامت، از سلامت چه خبر، و … دیگر بخش‌های این برنامه را شکل می‌دهد.

4.1/5 - (14 امتیاز)