چالش‌های قانون حفاظت از اراضی کشاورزی در برنامه «نیم‌نگاه»

برنامه «نیم‌نگاه»،که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیوسلامت می‌شود به رفع چالش‌های حوزه اجتماعی می‌پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، برنامه «نیم‌نگاه» با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش‌های حوزه اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم، تولید و و پخش می‌شود. این برنامه روز یک‌شنبه 9 مردادماه ساعت 12 به بررسی موضوع قانون حفاظت از اراضی کشاورزی و نقدها مطرح شده می‌پردازد. در این برنامه سرهنگ رضا اکبری فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مصطفی نوری حقوقدان و پژوهشگر حفاظت از حقوق محیط‌زیست و منابع طبیعی حضور دارند و در این‌باره صحبت می‌کنند. این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیوسلامت است.

همچنین برنامه «نیم‌نگاه» روز چهارشنبه 12 مردادماه به مبحث سامانه سلامت باروری اختصاص دارد و کارکردها و نقدهای مطرح‌شده به این سامانه را مورد بررسی قرار می‌دهد. ارتباط تلفنی با پدرام پاک‌آیین سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر ناهید خداکرمی رییس انجمن علمی مامایی برقرار می‌شود. این برنامه در این روز از گروه بهداشت و تندرستی رادیوسلامت روی آنتن می‌رود.

5/5 - (14 امتیاز)