آموزش فرهنگ عاشورایی به کودکان روی موج رادیوسلامت

ویژه‌برنامه قصه‌های آسمانی در ایام محرم هر شب ساعت 21:10 دقیقه به تهیه‌کنندگی نازیلا نظمی روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، نازیلا نظمی، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه قصه‌های آسمانی در این‌باره توضیح داد: این برنامه به مناسبت ماه محرم هر شب ساعت 21:10 دقیقه به مدت 12 شب به نویسندگی لیلا میرکیانی روی آنتن رادیوسلامت می‌رود. فرشته قربانی راوی و قصه‌گوی برنامه است و مریم باقری، رضا شجاعی و آسیا گرجی بازیگران این برنامه هستند که به صورت نمایشی پخش می‌شود. این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیوسلامت است.

او ادامه داد: در این برنامه به مباحثی همچون آموزش فرهنگ عاشورا و فرهنگ نذری به کودکان در ماه محرم در قالب داستان‌های شیرین می‌پردازیم. در این برنامه که ویژه کودکان روانه آنتن می‌شود به موضوع تربیت و آموزش هم خواهیم پرداخت. در برنامه قصه‌های آسمانی از دهم تا چهاردهم مردادماه به ترتیب به موضوعاتی همچون هیئت‌رفتن، قصه‌های آب (تشنگی امام حسین (ع) و یارانش)، کودکان کربلا، نذر من، پرچم من کو؟ در قالب داستان‌های شنیدنی می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به فضای برنامه،که در قالب نمایش پخش می‌شود،گفت: هر شب یک مهمان تلفنی داریم و با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و از آن‌ها کوتاه درباره ماه محرم می‌پرسیم. تلاش کرده‌ایم این برنامه برای بچه‌ها شنیدنی باشد.

نظمی در پاسخ به این پرسش که «چطور با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنید؟» عنوان کرد: پدر و مادر بچه‌ها می‌توانند به شماره 30000102 پیامک بدهند و ما هم به نوبت با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم. همچنین از طریق صفحه برنامه در شبکه‌های مجازی می‌توانند با ما در تماس باشند.

5/5 - (6 امتیاز)