«دریایی مرغ» با برداشتی از متن چخوف به اجرا می‌رود

نمایش «دریایی مرغ» به کارگردانی «علیرضا حمیدین»، آخرین روزهای تمرین خود را طی می‌کند تا از تاریخ 20 مردادماه در سالن انتظامی خانه‌ی هنرمندان روی صحنه برود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «دریایی مرغ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا حمیدین با پشت سر گذاشتن جلسه‌های پایانی تمرینات خود، برای اجرای عمومی از تاریخ 20 مردادماه آماده می‌شود. حمیدین نمایش‌نامه‌ی این اثر را بر اساس «مرغ دریایی» آنتوان چخوف نوشته است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده:«ترپلف» جوانی‌ست حدوداً ٢٠ ساله كه سوداى كارگردانى را در سر مي‌پروراند. او پسر ايرينا آركادينا، از برجسته‌ترين بازيگران زن كشور است كه دوران افول بازيگري‌اش را طى مي‌كند. آركادينا در رابطه‌اى نه چندان مستحکم با يك نويسنده مطرح به نام «بوريس تريگورين» قرار دارد كه به نظر ترپلف، تريگورين تنها به دلايل مادى در اين رابطه مانده است! ترپلف دل‌باخته‌ی «نينا»، دختر نسبتاً جذاب همسايه‌ی باغ دايى خود شده و البته نينا نيز تمايلاتى به او نشان مي‌دهد. ترپلف قصد دارد براى اثبات توانايى خود به آركادينا و تريگورين، نمايشى كوچك و مدرن و تنها با يك بازيگر آن هم نيناى جوان و بي‌تجربه در باغ اجرا بكند.

محمد شریفی، سینتیا سرکیس وارطانیان، آرمیتا فروزنده، میلاد اسکندری، زهرا حیدری و محمدرضا محمدبیگی در نمایش نمایش «دریایی مرغ» ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «دریایی مرغ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا حمیدین، از 20 مردادماه در خانه‌ی هنرمندان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

خبرهای تکمیلی این نمایش به زودی منتشر می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)