نخستین شماره از مجله‌ی تئاتر «میرا» منتشر شد

مجله «میرا» با موضوع تئاتر، داستان و نمایشنامه روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

اولین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «میرا» به صاحب امتیازی خانه‌ی هنر میرا و مدیرمسئولی و سردبیری امیرموسی کاظمی منتشر شد.

مجله «میرا» علاوه بر معرفی نمایش‌های روی صحنه، برگزیده‌های ماه در رشته‌های تخصصی تئاتر را انتخاب می‌کند. بر این اساس در اولین شماره این مجله، برگزیده‌های «میرا» در بخش‌های بازیگری، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی، پوستر، نمایشنامه،کارگردانی، بهترین نمایش و پدیده ماه معرفی شده‌اند.

همچنین در هر شماره یک نمایشنامه منتشر نشده از نمایشنامه‌نویسان ایرانی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد که بر این اساس نمایشنامه «اسب‌ها» جدیدترین نمایشنامه پیام لاریان، به عنوان اولین نمایشنامه «میرا» در این شماره به چاپ رسیده است.

گفت‌وگوهایی با حسین کیانی، جواد یحیوی، علی فتحعلی و یادداشت‌هایی از امیر موسی‌کاظمی، مینا شجاعیان، ورنوسفادرانی، فریور خراباتی، سید محسن حسن‌زاده، وحید منتظری، سهاب محبعلی، فرزام رنجبر، امیرحسین مصلی، مریم حاج محمدی، احمدرضا حجارزاده، سارا فرجی، احسان پیربرناش از دیگر مطالب شماره اول این مجله است.

همچنین داستان‌ها و نمایشنامه‌هایی از حمید اسلامی‌راد،کامبیز حضرتی، فرنوش آباء، آیدین بهاری، مریلا مرادی، راضیه زینلی، مهسا طاهری، هستی جعفری، اعظم مجد، محبوبه فروزان، آرزو قیصری، مهدی یوسفی‌مهر، شیوا نصرتی و مهتاب وجدانی را در این شماره می‌خوانید.

مجله «میرا» را می‌توانید از کتابفروشی‌های معتبر، سالن‌های تئاتر و کیوسک‌های مطبوعاتی تهیه بکنید. همچنین نسخه دیجیتال این مجله در سایت و اپلیکیشن فیدیبو و طاقچه قابل‌استفاده است.

3.7/5 - (21 امتیاز)