بابک برزویه، از عکاسان معتبر سینمای ایران درگذشت

بابک برزویه، عکاس باسابقه تئاتر و سینمای ایران روز گذشته چشم از جهان فرو بست.

به گزارش سایت هنردستان، بابک برزویه، از عکاسان شناخته‌شده و حرفه‌یی تئاتر و سینمای ایران، پس از مدت‌ها تحمل عوارض ناشی از بیماری، دیروز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه به دیار باقی شتافت.

خانواده برزویه با انتشار متنی ضمن تایید این خبر اعلام کرد:«با کمال تاسف به عرض می‌رساند بابک برزویه عزیزمان پس از چند ماه مبارزه، تسلیم تقدیر الهی شد. متعاقباً زمان و مکان خاکسپاری از طرف خانواده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بابک برزویه، مدرس، عکاس، بازیگر و از فعالان عرصه عکاسی تئاتر و سینما از دی‌ماه سال گذشته به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می‌برد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود.

او از شروع فعالیت‌های عکاسی خود با کارگردان‌هایی مانند رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، پوران درخشنده و مهران مدیری همکاری داشت. برزویه در سال ۷۵ برنده‎ی دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» (ساخته رسول ملاقلی‌پور) شده بود. همکاری با بسیاری از خبرگزاری‌های داخلی بخشی از کارنامه خبری این هنرمند است.

سایت هنردستان درگذشت این عکاس نام‌دار تئاتر و سینما را به خانواده برزویه و جامعه هنری تسلیت می‌گوید و خود را در غم فقدان آن مرحوم شریک می‌داند.

5/5 - (1 امتیاز)