«به زلالی یک نگاه، به روایت یک نقش» در گالری «زرنا» طنین‌انداز می‌شود

با گشایش نمایشگاه تجسمی «به زلالی یک نگاه، به روایت یک نقش» در «نگارخانه زرنا» دریچه‌ای به خلاقیت هنرمندان ایرانی از پیشکسوتان تا جوانان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف هنری باز خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی گالری زرنا، نمایشگاه «به زلالی یک نگاه، به روایت یک نقش» به مدیریت «اعظم باغبان»، عصر روز جمعه ۲۹ مردادماه در نگارخانه «زرنا» گشایش می‌یابد که شامل ۳۶ اثر از ۳۱ هنرمند کشورمان از پیشکسوت تا جوان است. این نمایشگاه در سبک‌های مختلفی مانند رئالیسم، طبیعت‌گرایی، فیگوراتیو و پرتره، هایپررئالیسم و هنرهای سنتی ایرانی ارائه شده است.

نمایشگاه «به زلالی یک نگاه، به روایت یک نقش»، طنین و ضرب‌آهنگ نبض هنرهای تجسمی امروز با هم‌نوازی سه نسل از هنرمندان ایران با گرایش‌ها، شیوه‌ها و رویکردهای مختلف هنری را به صدا درمی‌آورد.

این نمایشگاه که کاری از «گروه هنر معاصر» است، با مدیریت اعظم باغبان و مشاور هنری «احسان الیاسی»، با در اختیارداشتن یک تیم مجرب و حرفه‌ای در امر نمایشگاه‌گردانی، این مجموعه‌ی نمایشگاه و ورک‌شاپ را به علاقه‌مندان هنرهای تجسمی عرضه می‌کنند.

گروه هنر معاصر قصد دارد با نمایش بهترین و گزیده‌ترین آثار هنری به لحاظ شاخص‌ها و استانداردهای حرفه‌ای، راهی تازه در شناسایی و معرفی استعدادها و قابلیت‌های هنری نسل هنرمندان جوان کشور آغاز بکند. همچنین این گروه با برگزاری و مدیریت صدها نمایشگاه در سراسر کشور به کار خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است نمایشگاه هنرهای تجسمی «به زلالی یک نگاه، به روایت یک نقش»، از 29 مردادماه تا ۱ شهریورماه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه‌ی زرنا، میزبان علاقه‌مندان به نوآوری‌ها، تجربه‌ها و نگاه‌های تازه در هنر معاصر خواهد بود.

گالری زرنا در خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه،کوی اسکو، شماره‌ی ۱۰، طبقه‌ی دوم واقع شده است.

4.1/5 - (9 امتیاز)