شماره جدید «موفقیت» با میزبانی از دکتر مصطفی ملکیان منتشر شد

«من نه دل‌نگران سنتم، نه دل‌نگران تجدد، نه تمدن و نه هیچ امر انتزاعی دیگر؛ من نگران انسان‌های گوشت و خون‌داری هستم که می‌آیند و رنج می‌برند و می‌روند».

این سخنان دکتر «مصطفی ملکیان»، اندیشمند بزرگ معاصر را می‌توان خلاصه‌ای از خط مشی او در اندیشه‌ورزی تلقی کرد. ایشان مهم‌ترین رسالت فلسفه را کاهش رنج زندگی انسان‌ها می‌دانند. توجه ویژه مصطفی ملکیان به مبحث مربوط به مهارت‌های زندگی در بخش «مهمانخانه»‌ شماره 429 مجله «موفقیت» در قالب یک گفت‌وگوی اختصاصی با این مجله تببین شده است.

مینی‌مالیسم درباره روابط انسانی هم گاهی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شناخت بهتر این مفهوم در روابط بین فردی مقاله‌ای پراهمیت در بخش زندگی شماره جدید مجله منتشر شده است. همچنین در این بخش مجموعه‌مقالاتی درباره نوع تربیت کودک همیشه مطیع، تغذیه سالم، شناخت بدن و… نیز در دسترس مخاطبان است.

در بخش کار این شماره و در راستای معرفی و تحلیل برندینگ، برند استارباکس و روالی که این فروشگاه زنجیره‌ای در مسیر موفقیت طی کرده، مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین مقاله‌ای درباره شیوه خداحافظی (اخراج) و تسویه حساب با کارمندان و مدیریت پول هم مطالبی مفید قرار گرفته است.

گفت‌وگو با «شیرین کاکاوند» روان‌شناس بالینی و زوج درمانگر، با موضوع «رابطه» از جمله موضوعات مورد نیاز نسل جوان با تمرکز بر چگونگی ایجاد روابط بهتر و سالم‌تر، انجام شده است. این مصاحبه در بخش موفقیت‌پلاس این شماره منعکس شده است.

همچنین موضوع متاورس از مباحث داغ دنیای دیجیتال با زبانی ساده در همین بخش معرفی شده است.

از این‌پس در هر شماره‌ی مجله یکی از نظریات مهم در دنیای روان‌شناسی نیز به‌ صورت مختصر و در کلیات به علاقه‌مندان ارائه شده است.

به مناسبت بیست‌و‌پنجمین سالگرد انتشار مجله، مصاحبه‌ای خواندنی با زوج جوانی انجام شده که مجله موفقیت بهانه ازدواجشان شده است. همچنین با انجام یک نظرسنجی گسترده در شبکه‌های اجتماعی موفقیت، نظرات خوانندگان و مخاطبانی را جویا شده‌ایم که سال‌هاست همراه موفقیت بوده‌اند.گلچین این نظرات را در این بخش خواهید خواند.

داستان شیوانا، 12 پیام موفقیتی و جدول هم از مطالب سرگرم‌کننده این شماره از مجله ا‌ست.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پیشخوان‌های مطبوعاتی در سراسر کشور، همچنین سایت موفقیت به آدرس www.movafaghiat.com مجله را تهیه و مطالعه بکنند.

4.8/5 - (5 امتیاز)