همراهی مد ایرانی در فراخوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست در مکزیکوسیتی

هنردستان : اکسپوی آئین دوستی و صلح ملل با عنوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست، اواخر اردیبهشت‌ سال جاری در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود.نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی مکزیکوسیتی است که در آن غرفه‌هایی به سفارتخانه‌های کشورهای مختلف تعلق می‌گیرد. 

 

نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی مکزیکوسیتی است که در آن غرفه‌هایی به سفارتخانه‌های کشورهای مختلف تعلق می‌گیرد و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان امکان شناخت فرهنگ‌ها، سنت‌ها و آداب ملل مختلف را می‌یابند.

اکسپوی آئین دوستی و صلح ملل با عنوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست، اواخر اردیبهشت‌ سال جاری در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود و ایران نیز با نمایندگانی در حوزه مد و لباس در این رویداد حاضر می‌شود.

طراحان مد و لباس فرصت دارند تا تاریخ 31 فروردین 96 به منظور ثبت نام برای حضور در این رویداد اقدام کنند و در این راستا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88945003 و 88948184 و 09367647017 تماس حاصل نمایند.

این نمایشگاه در سال 2009 آغاز به کار نموده و هر سال بر موفقیت آن افزوده می‌شود تا جایی که سال 2016 میزبان بیش از 3.500.000 نفر بازدیدکننده بود.

در این نمایشگاه کشورهای مختلف به ارائه اطلاعات در زمینه آداب و سنن ، مکان‌های دیدنی، موسیقی، رقص‌های سنتی، لباس‌های سنتی، غذاهای سنتی، دانشگاه‌های کشور ،  صنایع‌دستی، جاذبه‌های توریستی، تفریحی و غیره می‌پردازند.

برای سال 2017 به هر کشور دو غرفه تعلق می‌گیرد : 1. غرفه فرهنگی که شامل صنایع دستی، اطلاعات در مورد کشور، جاذبه‌های توریستی، دانشگاه‌ها، موسیقی و غیره است 2. غرفه مواد خوراکی شامل غذاهای سنتی کشور، خشکبار ، شیرینی و غیره است؛ در هر دو غرفه امکان فروش کالاهای مورد نمایش وجود دارد.

همچنین فضایی برای اجرای گروه‌های موسیقی و رقص سنتی، نمایش و تئاتر نیز در نظر گرفته شده است که بنا بر میزان علاقه و توانایی کشورهای شرکت‌کننده تعداد اجراها تعیین می‌شود.

منبع : هنرآنلاین 

امتیاز دهید