بلیت‌فروشی اینترنتی نمایش «لئوناردو داوودنژاد» آغاز شد

هم‌زمان با رونمایی از لوگوتایپ نمایش «لئوناردو داوودنژاد» به کارگردانی «حسین کشفی اصل»، صفحه‌ی فروش بلیت این اثر نمایشی در تیوال آغاز به کار کرد.

بنا بر گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش کمدی «لئوناردو داوودنژاد» به نویسندگی «محسن میرزاخانی» و کارگردانی حسین کشفی اصل در حالی که آخرین روزها تمرین خود را پشت سر می‌گذارد تا از هفته‌ی آینده اجرای عمومی‌اش را آغاز بکند، از لوگوتایپ خود در فضای مجازی رونمایی کرد. همچنین صفحه‌ی بلیت‌فروشی این نمایش در سایت تیوال فعال شد.

محسن میرزاخانی نمایش‌نامه‌ی این تئاتر کمدی را با الهام از نمایش‌نامه‌ی «هنر» اثر «یاسمینا رضا» (ترجمه‌ی علیرضا کوشک‌جلالی) نوشته است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: تقابل و رویارویی سه رفیق بر سر یک تابلوِ نقاشی اثر استاد «لئوناردو داوودنژاد».

فرید رحمتی، محسن ‌رضوی‌نیا و میلاد ‌کرباسی در نمایش «لئوناردو داوودنژاد» ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل اجرا عبارتند از:

بهناز اصغری (تهیه‌کننده)، ایمان یزدی (مجری طرح)، مریم حسنی، مرضیه حسنی، علیرضا فیروزآبادی (دستیاران کارگردان)، حسین کشفی اصل (طراح صحنه و لباس)،کیمیا جواهری (طراح گریم)، اشکان قازانچایی (طراح گرافیک)، مهدی عمادی (عکس و ساخت تیزر)، احمدرضا حجارزاده (امور رسانه و روابط‌عمومی).

گفتنی است علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از هم‌اکنون بلیت تئاتر «لئوناردو داوودنژاد» را از طریق سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/p/leonardo2 رزرو بکنند.

نمایش «لئوناردو داوودنژاد» در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

خبرهای تکمیلی در این‌باره به زودی منتشر خواهد شد.

لوگوتایپ نمایش لئوناردو داوودنژاد
5/5 - (2 امتیاز)