موسیقی نمایش «کافه عاشقی» روی صحنه می‌رود

گروه اجرای نمایش «کافه عاشقی» پس از یک اجرای موفق در فرهنگسرای نیاوران، تصمیم دارد این کار را بار دیگر در تهران روی صحنه ببرد.

به گزارش روابط‌عمومی نمایش، سید جلال‌الدین دری (نویسنده و کارگردان) در خصوص اجرای مجدد این نمایش گفت: پس از اجرای موفق موسیقی نمایش «کافه عاشقی» و با توجه به این‌که از سوی مخاطبان در فرهنگسرای نیاوران مورد استقبال قرار گرفت، تصمیم گرفتیم دوباره این اثر را اجرا بکنیم و چند روزی است با گروه تمرین‌ها را شروع کرده‌ایم. اکنون در حال گفت‌وگو با سالن‌ها هستیم که بتوانیم در سالن مناسبی نمایش را روی صحنه ببریم.

او افزود: معتقدم با توجه به فضای خاصی که این اثر دارد، بهترین زمان برای اجرا پس از پایان ماه صفر و در هفته‌های اول مهر است.

او در مورد ساخت و تاثیر موسیقی این نمایش اظهار داشت: پیمان خازنی از آهنگسازان بااستعداد، خلاق و‌ جوان که فضای متن را به خوبی درک کرده و توانسته موسیقی و ملودی‌های بسیار مناسبی را با توجه به متن و منطبق با فضای نمایش خلق بکند.

همچنین سعید نقدزاده هم که از فارغ‌التحصیلان رشته نمایش است و در سریال «برابر با اصل» و فیلم سینمایی «نرگس مست» کنارم بود، در این نمایش به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید گروه و همچنین مهدی سربازی در مقام روابط‌عمومی، من را در این کار همراهی می‌کنند.

حسین میرزاییان، سپیده صباغ، میثم اکبری، هیوا سیفی‌زاده، صدف بهشتی، مهدیه کوهستانی، سعید بحرالعلومی و زهره فیروزی بازیگران این نمایش هستند.

موسیقی نمایش کافه عاشقی با نگاهی نو به داستان لیلی و مجنون به نگارش درآمده است.

5/5 - (1 امتیاز)