ادامه تمرین ارکستر ملی ایران برای کنسرت «همراه با خاطره‌ها»

تمرین ارکستر ملی ایران برای اجرای کنسرت «همراه با خاطره‌ها» شنبه ۹ مهرماه در تالار وحدت برگزار و با توجه به تعطیلی تمام برنامه‌های موسیقی در تهران، برنامه آن به رهبری مجید انتظامی به زمانی دیگر موکول شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌‌الملل بنیاد رودکی، برگزاری تمرین ۹ مهر به رهبری استاد انتظامی با حضور نوازندگان و گروه کر برای آمادگی بیشتر اجرای برگزیده‌ای از آثار خاطره‌انگیز استاد انتظامی بود. مجید زین‌العابدین، دستیار وزیر فرهنگ و جمعی از معاونان بنیاد رودکی برای دیدن بخش‌هایی از برنامه ارکستر ملی در تالار وحدت حضور یافتند.

با تصمیم بنیاد رودکی، اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی به زمان مناسب دیگر موکول شده است. این تصمیم با هدف فراهم کردن شرایط حضور پرشمار علاقه‌مندان شنیدن و دیدن برگزیده آثار استاد انتظامی گرفته شد. تاریخ جدید این اجرا پس از آغاز سایر کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای در تهران اعلام می‌شود.

ابتدا قرار بود کنسرت «همراه با خاطره‌ها» روزهای ششم تا دهم مهرماه برگزار شود اما به دلیل ادامه یافتن تمرین‌های گروه، برنامه این کنسرت به روزهای چهاردهم تا هجدهم مهر انتقال یافت. کسانی که بلیت «همراه با خاطره‌ها» را خریده‌اند، می‌توانند در زمان اجرای برنامه با رفتن به سایت ایران کنسرت بلیت‌های خود را به‌روز کنند.

IMG-20221002-WA0001

قرار است در کنسرت «همراه با خاطره‌ها» قطعات از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه‌ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، جایی برای زندگی، شیخ بهایی و دوئل و سمفونی خرمشهر با همراهی ارکستر ملی ایران اجرا شود. گروه کر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان در این اجرا ارکستر ملی ایران را همراهی می‌کند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تگرگ» کلید خورد

یک قصه دراماتیک درباره تردید‌ و تحیر فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «تگرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و کارگردانی مریم صالح‌پور در قم آغاز شد. به گزارش

ادامه مطلب »
هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 منتشر شد . به گزارش هنردستان ، این رقابت توسط دوسالانه ی بین المللی Theatrical Posters Armenia 2024 برگزار می شود و به عنوان یک پلت فرم معتبر جهانی از

ادامه مطلب »