فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» برای اسکار

جلسه امروز شورای صنفی نمایش برگزار و مقرر شد فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» برای کسب شرایط حضور در اسکار از ۱۴ مهرماه به صورت ویژه اکران شود.

جلسه شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه در خانه سینما برگزار و مقرر شد تا  فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی برای کسب شرایط حضور در اسکار از طریق پخش شایسته فیلم از ۱۴ مهرماه اکران ویژه خود را در پردیس سینمایی مگامال آغاز کند و یک هفته پذیرای مخاطبان باشد.

فیلم سینمایی «بام بالا» به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی به سرگروهی سینما ماندانا نیز از پنجشنبه ۱۴ مهرماه اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.

«جنگ جهانی سوم» به نمایندگی از ایران به بخش بهترین فیلم بین‌المللی نود و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار معرفی شده است. فیلم تازه هومن سیدی پیش‌تر دو جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) را از بخش افق‌های جشنواره ونیز از آن خود کرده است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تگرگ» کلید خورد

یک قصه دراماتیک درباره تردید‌ و تحیر فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «تگرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و کارگردانی مریم صالح‌پور در قم آغاز شد. به گزارش

ادامه مطلب »
هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 منتشر شد . به گزارش هنردستان ، این رقابت توسط دوسالانه ی بین المللی Theatrical Posters Armenia 2024 برگزار می شود و به عنوان یک پلت فرم معتبر جهانی از

ادامه مطلب »