اجرای علی زند وکیلی در شهرهای شمالی

هنردستان : علی زند وکیلی برای برگزاری چند اجرا در شهرهای گرگان، گنبد کاووس، بابلسر و رشت به شمال کشور سفر می‌کند.

 

این خواننده در روز شنبه 26 فروردین از ساعت 19 و 21:30، اجرای تمدید شده خود را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار خواهد کرد. او جمعه شب نیز در همین سال به روی صحنه رفت و با یک کنسرت را به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و انجمن موسیقی گلستان برگزار کرد. علی زند وکیلی پس از اجرا در روزهای 25 و 26 فروردین در شهر گرگان، به شهر گنبد کاووس از شهرهای دیگر استان گلستان سفر کرده و در روز 27 فروردین در سالن ارشاد این شهر از “رویای بی تکرار” می‌خواند.

کنسرت بعدی زند وکیلی در روزهای 28 و 29 فروردین در شهر بابلسر برگزار می‌شود. او ابتدا در روز 28 فروردین طی دو سئانس 19 و 21:30 و سپس در روز 29 فروردین در ساعت 21:30، سه اجرا در سالن میزبان بابلسر به مردم این شهر از استان مازندران تقدیم خواهد کرد.

پس از آن خواننده “رویای بی تکرار” به تهران باز خواهد گشت و سپس در روز 9 اردیبهشت ماه برای برگزاری یک کنسرت دیگر این بار به استان گیلان و شهر رشت سفر می‌کند. کنسرت زند وکیلی در شهر رشت در ساعت 21 روز یکشنبه 9 اردیبهشت در در سالن آمفی تئاتر زنده‌یاد نامجو برگزاری می‌شود. موسسه فرهنگی و هنری “فرد آیین” با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد، برگزارکننده این کنسرت است.

اجرای علی زندوکیلی در سه استان گلستان، مازندران و گیلان با همراهی گروه “زند” برگزار می‌شود که اعضای این گروه عبارتند از: سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار و پیانو)، رامتین اتابکی (گیتاربیس)، افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای) و امید غفاری (پیانو و گیتار الکتریک).

زند وکیلی پیش از نوروز در دی‌ماه برای اولین بار در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت، در اواخر ماه بهمن آلبوم “رویای بی تکرار” را با همراهی جمعی از آهنگسازها و نوازندگان برجسته موسیقی به انتشار رساند و در هفته پایانی سال نیز با همخوانی کودکان کار در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت و در آن کنسرت در حضور علی نصیریان و محمدرضا کشاورز از این دو پیشکسوت حوزه نمایش و تصویر تقدیر به عمل آورد.

این خواننده در کنسرت‌های شمالی پیش رو، آلبوم “رویای بی تکرار” را به همراه برخی از تک آهنگ‌های خود و همچنین بازخوانی و باز تنظیم تعدادی از قطعات ماندگار موسیقی ایرانی به صحنه خواهد برد.

منبع : هنرآنلاین 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »