سریال «چهارشنبه دوست‌داشتنی» با افکت‌های متنوع در رادیونمایش

تهیه‌کننده سریال رادیویی «چهارشنبه دوست‌داشتنی» از تنوع افکت در این مجموعه نمایشی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش، ژاله محمدعلی با اعلام این مطلب گفت: تولید این مجموعه سی قسمتی از این جهت که داستان آن در فضای روستا می‌گذرد از نظر افکت بسیار متنوع است.

او ادامه داد: از آن‌جا که فضای روستایی با فضای شهری بسیار تفاوت دارد، از افکت‌های زیادی در سی قسمت این مجموعه نمایشی استفاده شده. از طرفی از موسیقی فولکلور نیز در تهیه این سریال استفاده کردم تا حال و هوای روستا برای شنونده باورپذیر باشد.

محمدعلی افزود: متن این نمایش که داریوش روحی آن را نوشته و بسیار جذاب است، درباره یک گروه برنامه‌ساز رادیویی است که برای تهیه گزارشی درباره یک گل خاص به سمت روستایی بین همدان و کردستان می‌روند.

او همچنین تاکید کرد: بازیگران مجموعه «چهارشنبه دوست‌داشتنی» توانستند به طرز چشمگیری بازی‌ها را باورپذیر ارائه بدهند و امیدوارم این مجموعه مورد توجه شنوندگان قرار بگیرد.

«چهارشنبه دوست‌داشتنی» به نویسندگی داریوش روحی، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی،کارگردانی مهدی نمینی‌مقدم، صدابرداری محمدرضا محتشمی، افکتوری نرگس موسی پور،گویندگی صفا آقاجانی و با هنرمندی امیر منوچهری، امیر زنده‌دلان، حمید یزدانی،کرامت رودساز، نازنین مهیمنی، فریده دریامج، محمد شریفی‌مقدم، مینو جبارزاده، مهدی نمینی‌مقدم، بهادر ابراهیمی، معصومه عزیزمحمدی، بیوک میرزایی، سینا نیکوکار، مونا صفی و تعداد دیگری از هنرمندان رادیونمایش، از بیست‌وهفتم اسفندماه روی آنتن رادیونمایش و رادیو ایران می‌رود.

4/5 - (24 امتیاز)