پخش سریال «تلخ وشیرین» از رادیونمایش

پخش سریال رادیویی «تلخ و شیرین» در رادیونمایش از بیست‌وهفتم اسفندماه آغاز می‌شود.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی رادیونمایش، نمایش رادیویی «تلخ و شیرین» بر اساس کتاب «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی توسط مجید حیدری تنظیم رادیویی شده و حامد مقدم سردبیر آن است. داستان این نمایش در قالب طنز از حال‌وهوای پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است.

این داستان از زبان یک کودک بجنوردی به نام محسن روایت می‌شود که برادرش به جبهه می‌رود. محسن، راوی داستان، فرزند آخر یک خانواده پنج‌نفره است. آنها همراه مادربزرگشان در یکی از محله‌های قدیم بجنورد زندگی می‌کنند. فضای داستان سرتاسر ماجراهای خنده‌دار و حیرت‌آور است؛ ماجراهایی که محسن آنها را ایجاد می‌کند. یکی از نقاط قوت کتاب توانایی نویسنده در نشان‌دادن فضای پشت جبهه‌هاست. نویسنده نشان می‌دهد چگونه مردم در این فضا زندگی روزمره خود را می‌گذراندند و سرگرمی‌های خاص خود را داشتند.

«تلخ و شیرین» به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه‌کنندگی نوید جولایی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر،گویندگی فریدون محرابی، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی و با هنرمندی شمسی صادقی، شیما جان‌قربان، مونا صفی، شیما اسدی، فریبا طاهری، امیرارسلان فردین، شیرین سپه‌راد، پریسا مقتدی، مهدی نمینی‌مقدم، بهرام سروری‌نژاد، راضیه مومیوند، بهناز بستان‌دوست، دانیال ابراهیمی، فریبا بکلو، فرشید صمدی‌پور، ماکان رضایی‌پور و فریدون محرابی از 27 اسفندماه، ساعت 3 بامداد روی آنتن رادیونمایش می‌رود و هم‌زمان از آنتن شبکه رادیویی صبا پخش خواهد شد.

امتیاز دهید