اکران آنلاین هشت فیلم‌تئاتر کانون در روزهای نوروز

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم‌تئاترهای «ماهی‌قرمز کوچولو»، «یک روز و دو فصل و هدیه‌ی کوچولو»،«هدیه‌ی اسرارآمیز»،«تو مثل طوطی»،«دختر کدوتنبل»،«کلوچه‌‌ی دارچینی»،«کچل کفترباز» و «کلوچه‌های خدا» را هم‌زمان با روزهای نوروز ۱۴۰۲ پخش خواهد کرد.

به گزارش سایت هنردستان، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با روزهای نوروز ۱۴۰۲ هشت فیلم‌تئاتر را به صورت رایگان و آنلاین، اکران می‌کند. این فیلم‌تئاترها از محصولات موفق کانون پرورش فکری‌اند که در سال‌های مختلف تولید شده است.

بر همین اساس «ماهی‌قرمز کوچولو» با نویسندگی و کارگردانی هلن همتی ۲۷ و ۲۸ اسفند نمایش داده می‌شود. فیلم‌تئاتر «یک روز و دو فصل و هدیه‌ی کوچولو» با نویسندگی مشترک نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن، روزهای ۲۹ اسفند و اول فروردین اکران آنلاین دارد.

فیلم‌تئاتر «هدیه‌ی اسرارآمیز» به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی نمایش دارد. همچنین فیلم‌تئاتر «تو مثل طوطی» با نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی آرین ناصری‌مهر و امیرحسین انصافی، روزهای ۴ و ۵ فروردین نمایش داده می‌شود.

فیلم‌تئاتر بعدی،«دختر کدو تنبل» به نویسندگی شادی پورمهدی و کارگردانی علی پاکدست و مریم اقبالی است که در روزهای ۶ و ۷ فروردین نمایش خواهد داشت.«کلوچه‌‌ی دارچینی» به نویسندگی دیوید وود و کارگردانی مریم کاظمی، طی دو روز ۸ و ۹ فروردین و «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین اکران آنلاین دارند. آخرین فیلم‌تئاتر «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده است که روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نمایش داده می‌شود.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این نیز در مناسبت‌ها مختلف آثار خود را به صورت رایگان و آنلاین اکران کرده است.

علاقه‌مندان به دیدن این آثار می‌توانند از روز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film به تماشای این هشت فیلم تئاتر بنشینند.

5/5 - (15 امتیاز)