دید و بازدید رمضانی با رادیونمایش

هم‌زمان با فرارسیدن ماه رمضان، دو ویژه‌برنامه «هم‌سفره» و « فصل وصل» روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌روند.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش،«هم‌سفره» ویژه‌برنامه افطار ماه رمضان است که هر روز ساعت 17 از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. این برنامه رفتارهای فردی و اجتماعی را با توجه به آموزه‌های قرآنی و احادیث به مخاطبان آموزش می‌دهد. همچنین با حضور مهمان‌های مختلف دید و بازدید رمضانی در شبکه رادیویی نمایش با حال‌وهوای معنوی برگزار می‌شود.

محسن جواهری و نسیم صباغان تهیه‌کنندگان، نگین خواجه‌نصیر گوینده بازیگر، سهیلا خدادادی نویسنده و معصومه عزیزمحمدی، راضیه مومیوند و محمد شریفی‌مقدم بازیگران ویژه‌برنامه «هم‌سفره» هستند.

همچنین ویژه‌برنامه سحر «فصل وصل» به مدت سی شب، از فضایل روزه‌داری و توصیه‌ها و بهجت مومنانه سخن می‌گوید و مخاطبان می‌توانند شنونده برنامه‌ای باشند كه صدای گویندگانش بیش از نیم‌سده در رادیو طنین‌انداز بوده است. هنرمندانی همچون امیر نوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی.

بازخوانی متون عرفانی، حكمت، پندآموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیر نوری و بهروز رضوی، تلفیق كارشناسی و گزارش با صحبت‌های اساتید و بزرگانی مانند مرحوم فلسفی، مرحوم ضیاآبادی، مرحوم علامه جعفری، مرحوم حق‌شناس و صدای شنوندگان كه توسط سعید سلطانی گزارشگر برنامه ضبط شده و نیز تلفیق سخنرانی‌های معرفتی و مذهبی كه با آواها و نواهای عرفانی میكس شده است. همچنین رنگین‌كمانی از صداهای بازیگران و پیشكسوتان رادیونمایش، مثل صدای محسن بهرامی، مناجات‌های مرحوم احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف، بخصوص مرحوم موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هر روز ماه رمضان از جمله آیتم‌های برنامه سحرگاهی رادیونمایش است.

ویژه‌برنامه سحرگاهی «فصل وصل» به تهیه‌كنندگی علیرضا بِهروش و محمد تاجیک،گویندگی سید یوسف رحیمی و صداهای ماندگار امیر نوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی،كارشناسی میرهاشم حسینی، نویسندگی مریم چوپانی، تدوین سخنرانی اساتید و بزرگان به کوشش مائده ماهر،گزارشگری سعید سلطانی از ساعت ۳:۳۰ در ماه رمضان روی آنتن رادیونمایش می‌رود.

5/5 - (24 امتیاز)