آخرین فیلم کلینت ایستوود در آستانه ۹۳ سالگی

کلینت ایستوود آخرین فیلمش را برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از کولیدر، بازیگر و کارگردانی که نزدیک به ۵۰ فیلم در طول شش دهه فعالیت هنری در کارنامه دارد، آخرین فیلمش را می‌سازد.

ایستوود ۹۲ ساله این روزها در حال شروع کارگردانی فیلمی است که از آن به عنوان آخرین فیلمش یاد می‌شود. او که نزدیک به ۵۰ سال با کمپانی برادران وارنر همکاری کرده، قصد دارد آخرین فیلمش را نیز برای همین کمپانی کارگردانی کند.

کلینت ایستوود از زمان اکران «گرن تورینو» در سال ۲۰۰۸ به طور انحصاری برای برادران وارنر کار کرده و ۱۰ فیلم دیگر از جمله «تک‌تیرانداز آمریکایی»،«سالی» و «ریچارد جول» را برای آنها ساخته است.

کلینت ایستوود

از آخرین پروژه ایستوود با عنوان «هیات‌منصفه شماره ۲» یاد شده که درباره یک عضو هیات‌منصفه در رسیدگی به یک پرونده قتل در دادگاه است که شاید قاتل خود او باشد.

درباره تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز زمان مشخصی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد ایستوود مذاکره با یک ستاره هالیوودی جوان را برای نقش اول آغاز کرده است.

هرچند ایستوود درباره بازنشستگی حرفی نزده، ولی به نظر می‌رسد او در آستانه ۹۳ سالگی باید پس از این فیلم به بازنشستگی فکر بکند.

این بازیگر مطرح آمریکایی ۴ جایزه اسکار در کارنامه هنری‌اش دارد و فیلم «هیات‌منصفه شماره ۲» چهلمین فیلمی‌ست که کارگردانی می‌کند و مکمل میراث بزرگ بازیگری اوست.

5/5 - (25 امتیاز)