نخستین تصویر از «آنتونی هاپکینز» در فیلم «آخرین جلسه فروید» رونمایی شد

«آنتونی هاپکینز» به تازگی در فیلم «آخرین جلسه فروید» و در نقش زیگموند فروید بازی کرده است.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از ورایتی، فیلم «آخرین جلسه فروید» با بازی آنتونی هاپکینز در نقش «زیگموند فروید» روان‌شناس نامدار و «متیو گود» در نقش «سی. اس. لوییس» نویسنده، آخرین مراحل فیلم‌برداری خود را در ایرلند پشت سر می‌گذارد.

داستان این فیلم در آستانه جنگ جهانی دوم می‌گذرد؛ زمانی که فروید در پایان زندگی از سی. اس. لوییس نویسنده «تاریخ نارنیا» دعوت می‌کند با هم درباره مسائل اگزیستانسیالیستی صحبت بکنند. این فیلم با درآمیختن گذشته، حال و فانتزی به رابطه منحصر به‌فرد فروید و دخترش هم می‌پردازد.

کمپانی سونی سال پیش تمام حقوق این فیلم را برای آمریکا، خاورمیانه، ترکیه، هند، اروپای شرقی، آسیا و آمریکای لاتین خریداری کرد.

«لیو لیزا فرایز» بازیگر «بابل برلین»،«جودی بالفور» و «جرمی نورثام» بازیگران «تاج» و «استفن کمپبل مور» بازیگر «استادان هوا» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کارگردانی «آخرین جلسه فروید» را «متیو براون» سازنده‌ی فیلم «مردی که بی‌نهایت می‌دانست» بر مبنای نمایش‌نامه‌ای به همین نام انجام داده است.«مارک سنت‌جرمن» هم نگارش فیلم‌نامه را بر مبنای این نمایش‌نامه،که نوشته خود اوست، بر عهده داشته است. فیلم‌برداری فیلم را نیز «بن اسمیتارد» که قبلاً در فیلم «پدر» با هاپکینز همکاری کرده بود، انجام داده است.

فیلم‌برداری این فیلم سینمایی قرار بود در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲ در لندن انجام شود. این فیلم محصول مشترک ایرلند و بریتانیاست.

آنتونی هاپکینز بازیگر ۸۵ ساله بریتانیایی، ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «پدر» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)