رونمایی از نخستین کتاب راهنمای مد ایران با تکیه بر عنوان سال

هنردستان: مدیرعامل موسسه خانه مد از پایان مراحل تدوین کتاب راهنمای مد ایران و رونمایی از این اثر در تابستان امسال خبر داد.

 

به گزارش هنردستان، جاوید شیرازی، مدیرعامل موسسه خانه مد درباره برنامه‌های این مرکز در سال جاری خبر داد: رساندن کتاب “راهنمای مد ایران” به مرحله چاپ و انتشار یکی از ‌اولویت‌های این موسسه در سال جاری است که از انتشار مطالبی در مورد صنعت مد، طراحان لباس و اطلاعات کلی در مورد فضای مد ایران تا تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره برندها و تولیدکنندگان ایرانی در آن ارائه شده است.

 

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به عنوان سال بنام “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” سعی کردیم بخش‌هایی از این کتاب را به این موضوع و پتانسیل‌های موجود در زمینه اشتغال‌زایی و ارائه فرصت‌های شغلی اختصاص دهیم.

 

شیرازی با اشاره به اینکه تلاش شده تا شرایطی در این کتاب برای آشنایی علاقه‌مندان با مد اسلامی در داخل و خارج از کشور فراهم شود اظهار داشت: نکته مهم این است که در این کتاب فعالان مد ایران، تولیدات داخلی و مجموعه‌هایی که با مجوز مشغول فعالیت هستند معرفی می‌شوند و شاخصه‌هایی را در نظر گرفتیم که باید رعایت شوند تا متقاضی بتواند در کتاب حضور داشته باشد.

 

مدیرعامل موسسه خانه مد از پایان مراحل تدوین کتاب راهنمای مد ایران و رونمایی از این اثر در تابستان امسال خبر داد و تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی از اولویت‌ها و شعارهای ما در راستای تهیه و انتشار این کتاب است و امیدوارم تا اواسط تابستان بتوانیم این کتاب را در اختیار طیف گسترده مخاطبان قرار دهیم.

 

او در مورد مخاطبان این کتاب گفت: مد یک بحث عمومی و یک صنعت پیشرو است که همه درگیر آن هستند. بنابراین در وهله اول خود طراحان، صنعتگران و فعالان مد مخاطب کتاب هستند و پس از آن همه مردم. در واقع همه کسانی که می‌خواهند سطح اطلاعات و امکان انتخاب خود را از میان گزینه‌های موجود بالا ببرند مخاطب این کتاب هستند.

 

شیرازی در خاتمه بیان کرد: کتاب “راهنمای مد ایران” تنها به موضوع لباس نپرداخته و موضوعات مرتبط با سبک زندگی نیز که به نوعی به مقوله مد ارتباط دارد نیز در این اثر مورد توجه قرار گرفته است.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »