رونمایی از کتاب شعر «درخت باران» هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه حامد اصلانیان

هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه انفرادی نقاشی «بدون عنوان» حامد اصلانیان، از کتاب شعر این هنرمند با نام «درخت باران» در نگارخانه بهارک رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت هنردستان، نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی نگارخانه بهارک در سال ۱۴۰۲ با نمایش مجموعه آثاری از حامد اصلانیان در سبک آکریلیک با نام «بدون عنوان»، ساعت ۱۷، روز جمعه، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

حامد اصلانیان هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز، از اعضای انجمن طراحان پارچه و لباس ایران است که در نمایشگاه‌های گروهی متعددی در عرصه نقاشی، مجسمه‌سازی و طراحی پارچه و لباس شرکت داشته و همچنین، پیش از این، پنج نمایشگاه انفرادی در حوزه نقاشی برگزار کرده است.
در بیانیه هنری «بدون عنوان» چنین آمده است:

«نقاشی های من با جوشش آغاز شد، عاشق شده بودم و نقاشی محلی بود برای شعف. بعضی مخاطبان به اين فكر می‌کنند كه چطور نقاش اين سبك را انتخاب كرده؟ولی من به اين فكر كردم كه شايد اين سبك بوده كه من را انتخاب كرده؛ هدفم تحصيل در رشته نقاشی بود اما بنا به اجبار، در رشته طراحی پارچه و لباس تحصيل کرده‌ام ولی باز هم به هنگام تحصيلات آكادميك، نقاشی برای من اولويت بود، شوق اتمام يك نقاشی انرژی ای بود برای خلق اثر بعدی. ارتباط درونی با كارهايم بسيار برای من مهم بود. جا برای توضيح درباره نقاشی و چگونگی خلق نقش بسيار است، ولی از شهود و حالاتی از نظر خودم معنوی بهره برده‌ام. در مورد شعر نيز مطالعه شعر چندانی نداشتم ولی در كلاسی با عنوان «تحليل رفتار متقابل» شركت كرده بودم، در آن كلاس از من خواسته شد راجع به بعد از مرگ بنويسم و همين مسئله از جمله محرك هايی بود برای من برای سرودن شعر».

گفتنی است هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه انفرادی نقاشی «بدون عنوان» حامد اصلانیان، از کتاب شعر این هنرمند با نام «درخت باران» رونمایی خواهد شد.

این نمایشگاه در روزهای شنبه، ۹ تا چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه بهارک پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری،کوچه یکم (بهرام دبیری)، پلاک یک واقع شده است.

5/5 - (1 امتیاز)