مل گیبسون در مقام کارگردان دوباره با «مارک والبرگ» همکاری می‌کند

«مل گیبسون»،کارگردانی یک فیلم تعلیق‌آمیز با عنوان «خطر پرواز» را با بازی مارک والبرگ پذیرفت.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از ورایتی، مل گیبسون و مارک والبرگ بار دیگر در یک فیلم با عنوان «خطر پرواز» با هم همکاری می‌کنند.

گیبسون که پس از ساخت «ستیغ هکسا» بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند، این فیلم را با بازی مارک والبرگ می‌سازد. این دو هنرمند در فیلم «پدر استو» با هم جلو دوربین رفته بودند.«خطر پرواز» برای لاینزگیت ساخته می‌شود و گیبسون این پروژه را برای ارائه به کن می‌برد.

والبرگ در این فیلم قرار است نقش خلبانی را بازی بکند که یک جنایتکار خطرناک را برای محاکمه می‌برد.

سال ۲۰۲۱ گیبسون خبر داده بود که به صندلی کارگردانی بازمی‌گردد و قرار است قسمت پنجم فیلم اکشن کمدی «سلاح مرگبار» را بسازد.

از آثار شاخص گیبسون به عنوان کارگردان می‌توان فیلم‌های «شجاع‌دل»،«مصائب مسیح» و «آپوکالیپتو» را نام برد.گیبسون پس از ده سال وقفه، با فیلم «ستیغ هکسا» به عرصه کارگردانی بازگشته است. این فیلم با اقبال منتقدان و فروش خوب روبه‌رو شد و دومین نامزدی او را برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی به همراه آورد.

به عنوان بازیگر او سال ۲۰۲۲ در هفت فیلم نقش‌آفرینی کرد که «پدر استو»،«روی خط» و «آخرین نگاه‌ها» برخی از آنها بودند. او برای ۲۰۲۳ فیلم «پسرهای تابستان» را در مرحله پس از تولید دارد.

در «پدر استو» که اوایل سال ۲۰۲۲ اکران شد، مارک والبرگ در نقش یک بوکسور بازی کرده و گیبسون در نقش پدر او ظاهر شده بود. در کمدی دوقسمتی «خونه بابا» نیز این دو بازیگر در نقش پدر و پسر بازی کرده بودند.

5/5 - (15 امتیاز)