نمایش «اتاق امن» در رادیونمایش

از روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه، پخش سریال «اتاق امن» در رادیونمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش،«اتاق امن» را آرزو گلشاهی نوشته و مینو جبارزاده، سردبیر و کارگردان آن است.

این سریال شنیداری در واقع شامل دو داستان اپیزودیک است که هر یک در هفت قسمت به پایان می‌رسد و در هر قسمت علاوه بر داستان اصلی، چند داستان فرعی نیز پیش می‌رود.

«اتاق امن» سریالی نمایشی است با رویکرد روان‌شناسانه و محوریت آسیب‌‌شناسی خانواده، جامعه و توجه به بهداشت روانی به نگارش درآمده. در این سریال نمایشی، مراجعه‌کنندگان به روان‌شناس (شخصیت اصلی داستان)، متوجه مشکلات خود که ریشه‌ی آن در کودکی است، می‌شوند. در شروع نمایش، با فضا و افراد شاغل در این کلینیک آشنا می‌شویم. قصه با مراجعه زنی دارای مشکل ناامیدی شدید آغاز می‌شود که پیش‌تر تجربه‌ی یک خودکشی ناموفق داشته است. حالا او در مقابل روان‌شناس شروع به گفتن رازهایی می‌کند که سی سال از گفتن آن‌ها امتناع کرده بود.

«اتاق امن» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، سردبیری و کارگردانی مینو جبارزاده، نویسندگی آرزو گلشاهی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر،گویندگی مهرداد مهمان‌دوست، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی شیما جان‌قربان، ناهید مسلمی، شمسی صادقی، محسن بهرامی، سعیده فرضی، نازنین مهیمنی، سعید سلطانی، شهین نجف‌زاده، مهدی نمینی‌مقدم، نورالدین جوادیان، مروارید کریم‌پور، مونا صفی، راضیه مومیوند، بهادر ابراهیمی و آسیه گرجی از 30 اردیبهشت ساعت 2 بامداد روی آنتن رادیونمایش می‌رود.

5/5 - (36 امتیاز)