مسترکلاس «صفحه‌نو» با تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب به «تماشاخونه» آمد

مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور استادان متخصص و صاحب‌سبک در حوزه‌های مختلف به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی «تماشاخونه»، صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدیویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند ـ آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

«کارگاه فیلم کارآ» با مدیریت مجتبا میرتهماسب، تولید پروژه‌ «صفحه‌نو» را از سه سال پیش آغاز کرده و تاکنون مسترکلاس‌های «موسیقی» با حسین علی‌زاده،«کارگردانی سینما» با رخشان بنی‌اعتماد،«کودک و طبیعت» با عبدالحسین وهاب‌زاده،«کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی،«بازیگری» با فاطمه معتمدآریا،«قصه‌نویسی» با هوشنگ مرادی‌‌کرمانی و «عکاسی مستند» با نصرالله کسرائیان را آماده‌ نمایش دارد.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند. مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

تهیه، تولید و پخش فصل دوم «صفحه‌نو» با استادان صاحب‌نام دیگر در «کارگاه فیلم کارآ» و پلتفرم «تماشاخونه» به صورت انحصاری در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

امتیاز دهید