اولین جشنواره  هنرپیشگی «زندگی» برگزار می‌شود

اولین دوره جشنواره ملی هنرپیشگی «زندگی» (بازیگری به روش ساده) در خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه تئاتر و فیلم زندگی، فراخوان اولین فستیوال ملی هنرپیشگی زندگی با هدف کشف استعدادهای جدید و نیز در اختیار قراردادن رسانه‌ای برای دیده‌شدن علاقه‌مندان بازیگری در جهت ایجاد رقابت سالم، به شکل مجازی برگزار می‌شود.

این رویداد هنری تلاش دارد تا علاقه‌مندان به بازیگری در سراسر کشور را در طیف سنی 7 تا 80 سال در جهت ارائه روایت‌های شخصی از زندگی‌شان تشویق و با راهنمایی اساتید در مراحل پیشرفته و نهایی در یک رقابت سالم برای برون‌ریزی استعدادهایش یاری بکند.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در بخش مقدماتی این رویداد، یک خاطره جذاب از زندگی شخصی خود را که تجربه کرده‌اند در یک  ویدئو حداکثر تا 4 دقیقه تعریف و با موبایل فیلم‌برداری و سپس به این رویداد هنری ارسال بکنند.

این جشنواره در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شود و رقابت در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و نهایی ارزیابی خواهد شد و در هر سطح شرکت‌کنندگان یک خاطره جدید را روایت خواهند کرد.

اولین جشنواره ملی هنرپیشگی «زندگی» به دبیری جعفر مهیاری و با همت موسسه فرهنگی هنری و کانون نمایش برمخ، با همکاری گروه بین‌المللی تئاتر و فیلم زندگی و مشارکت فرهنگسرای ارسباران و منطقه 3 فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت جشنواره www.zendegitheater.com با مطالعه دقیق فراخوان و پرکردن فرم ثبت‌نام به صورت آنلاین، آثار خود را به صورت رایگان برای حضور در این رویداد ارسال بکنند.

همچنین هنردوستان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر مربوط به جشنواره می‌توانند به آدرس دبیرخانه در نشانی تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، بین ششم و دهم، پلاک 11، موسسه فرهنگی‌هنری و کانون نمایش برمخ مراجعه یا از طریق ایمیل (festivalacting@gmail.com) و تلفن 22905792 تماس حاصل بکنند.

امتیاز دهید