تعطیلی نمایش «اتول‌سورون» از دهم خردادماه

نمایش «اتول‌سورون طهران الف 1» به دلیل راهیابی نمایش «مکبث زار» به فستیوال جهانی روسیه از 10 خردادماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش مسئول رسانه‌ای گروه، نمایش «اتول‌سورون طهران الف ۱» به کارگردانی شهروز دل‌افکار، با توجه به حضور برخی از بازیگران این نمایش در نمایش «مکبث زار» که به فستیوال جهانی روسیه راه یافته و در سالن هرمیتاژ سن‌پترزبورگ روی صحنه خواهد رفت، از 10 خردادماه اجرایی نخواهد داشت و کار خود را از 16 خرداد دوباره آغاز خواهد کرد.

این نمایش به نویسندگی باقر سروش، داستان یکی از شاه‌های دوره قاجار که سفری به فرنگ دارد و برای اولین‌بار اتومبیل را دیده و یک دل نه، صد دل عاشق اوتول می‌شود و سفارش می‌دهد یکی از آنها را وارد ایران کنند. راننده آن را زودتر با خود وارد تهران می‌کند و برای اولین‌بار اتومبیل وارد تهران می‌شود و شاه حرم‌سرا را تبدیل به گاراژ ماشین می‌کند.

این نمایش به صورت طنز تاریخی است که با توجه به فضای داستان به دوره قاجار بازمی‌گردد و از تمام المان‌ها و تصاویر آن دوره استفاده شده تا مخاطب بتواند با اجرا رابطه خوبی برقرار کند.

شهروز دل افکار، سحر عبدالملکی، رضا جهانگیری، سعید اعتمادی، هومان زمانی، علی‌رضا ‌نوحه، فرحان شجاعی، محمدحسین ‌بیات، عرشیا ‌چاکرالحسینی، علی‌رضا خراسانی، سودا باآبرو، ماهان زارعی، سمانه رستمی، آتنا نیکنام، تینا اسدی، علی عرب، پانیذ نصیری حقیقی، هادی ‌رهبری، حسن توکلی، نازنین افضلی، شیوا جگروند، سارا مهین ترابی، پارسا معانی، معصومه اسمی و مهسا قلی‌زاده بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «اتول‌سورون طهران الف ۱» کاری از شهروز ‌دل‌افکار ساعت 18:30 در تماشاخانه ایرانشهر ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی روی صحنه می‌رود. مخاطبان برای تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه بکنند.

امتیاز دهید