سفر خرس پدینگتون با آنتونیو باندراس به پرو

آنتونیو باندراس، اولیویا کولمن، ریچل زگلر و امیلی مورتیمر بازیگرانی هستند که در حال مذاکره‌اند تا به فیلم «پدینگتون در پرو» بپیوندند.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از ورایتی، سومین اثر از ماجراجویی‌های خرس پدینگتون به احتمال زیاد با حضور بازیگرانی چون آنتونیو باندراس و اولیویا کولمن شکل می‌گیرد.

فیلم‌برداری این قسمت که از ماه آینده آغاز می‌شود، با بازی هیو بونویل، جولی والترز، جیم برادبنت، مادلین هریس و ساموئل جاسلین همراه خواهد بود. بن ویشاو و امیلدا استاتون هم به ترتیب به عنوان صداپیشگان پدینگتنون و عمه لوسی در این فیلم شرکت خواهند داشت. مکان‌های فیلم‌برداری شامل بریتانیا، پرو و کلمبیا خواهد بود.

داستان این قسمت درباره بازگشت پدینگتون به پرو برای دیدار از عمه محبوبش لوسی است که اکنون در خانه خرس‌های بازنشسته زندگی می‌کند. در این سفر پدینگتون و خانواده براون سفری غیرمنتظره را از طریق جنگل‌های بارانی آمازون تا قله‌های کوه پرو تجربه می‌کنند.

کولمن که برای بازی در فیلم «سوگلی» برنده جایزه اسکار شد، نقش راهبه‌ای شاداب را بازی می‌کند که گیتار می‌نوازد و خانه خرس‌های بازنشسته را اداره می‌کند. باندراس هم در نقش شکارچی و کاپیتان قایقی بازی می‌کند که به خانواده براون در ماجراجویی در پرو کمک می‌کند. زگلر که برای «داستان وست ساید» برنده جایزه گلدن‌گلوب شد، نقش دختر او، جینا را بازی خواهد کرد.

این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند دوگال ویلسون خواهد بود. فیلم در بریتانیا، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، بنلوکس، لهستان، استرالیا و نیوزیلند و همچنین از طریق شرکای خود در چین و ژاپن توزیع خواهد شد.

این مجموعه فیلم‌های تاثیر مهمی بر فرهنگ عامه بریتانیا دارند و در جشن هفتادمین سالگرد تاج‌گذاری ملکه الیزابت دوم در ژوئن ۲۰۲۲ که پدینگتون در حال صرف چای با ملکه فقید در قلعه ویندزور روی آنتن رفت به عنوان یکی از نمادهای بریتانیا مطرح شد.

دو فیلم «پدینگتون» که با بودجه‌ای حدود ۵۰ میلیون دلار ساخته شدند، در گیشه بسیار سودآور بودند. «پدینگتون ۲» سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در حالی که «پدینگتون» اصلی در سال ۲۰۱۵ به فروش ۲۸۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

ویلسون قبلاً برای برندهایی مانند اپل، آیکیا و بی‌بی‌سی و همچنین تبلیغات سالانه کریسمس جان لوئیس در فروشگاه بزرگ بریتانیا کارگردانی کرده بود. او همچنین سال ۲۰۲۰ از سوی انجمن کارگردان‌های آمریکا برای دستاوردهای کارگردانی در تبلیغات تجاری نامزد دریافت جایزه شد.

«پدینگتون در پرو» بر اساس مجموعه‌داستان‌های کودکانه پرفروش مایکل باند نویسنده بریتانیایی با داستانی از پل کینگ، سایمون فارنبی و مارک برتون و فیلم‌نامه‌ای از مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت ساخته می‌شود.کارگردان دو فیلم اول،کینگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار آنا مارش، ران هالپرن و دن مک‌ری از استودیوکانال و تیم ولسپرینگ و جفری کلیفورد در این فیلم هم حضور دارد.

5/5 - (15 امتیاز)