رونمایی مستند “شاعران زندگی” با حضور رخشان بنی اعتماد

هنردستان: مراسم رونمایی فیلم مستند “شاعران زندگی” از سری فیلم‌های مستند “کارستان” به کارگردانی شیرین برق‌نورد در شهر رشت برگزار می‌شود.

 

به گزارش هنردستان، در خلاصه موضوع مستند “شاعران زندگی” آمده است: “پارسی” یک شالی‌کار است اما از نوعی متفاوت. او پس از فارغ‌التحصیلی از رشته ادبیات فرانسه در پاریس به تهران بازگشت و به همراه همسرش ساکن گیلان شد و تصمیم به اقامت دائم در روستای شاندرمن و کار بر روی زمین‌های آبا و اجدادی پدر همسرش گرفت.

 

مراسم رونمایی فیلم مستند “شاعران زندگی” با حضور رخشان بنی اعتماد، فیروزه صابر، شیرین پارسی، شیرین برق‌نورد و مجتبی میرتهماسب روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ در سالن آمفی‌تئاتر مخابرات رشت برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

هدف پروژه “کارستان” ثبت و روایت تلاش کسانی است که در رویارویی با چالش‌های بسیار، توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و ثبت و انتقال دانش و تجربه‌هایشان می‌تواند الگوهای با ارزشی برای کل جامعه به‌خصوص جوانان باشد.

 

همچنین این اثر با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب در بخش خصوصی تولید شده است.

 

گفتنی است فیلم مستند “شاعران زندگی” در بخش نمایش‌های بازار سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به روی پرده می‌رود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »