اکران ویژه «پسر انسان» برای روان‌شناسان و مددکاران اجتماعی

فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک میرحسینی و وحید دلیلی نمایش ویژه‌ای مختص روان‌شناسان، روان‌پزشکان و مددکاران اجتماعی برگزار خواهد کرد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی فیلم، اکران ویژه «پسر انسان» برای روان‌شناسان، روان‌پزشکان و مددکاران اجتماعی با نشستی تحلیلی در رابطه با «چالش‌های تطبیق جنسیت در ایران» همراه است.

در این نشست، مهدی صابری (روان‌پزشک و رییس بخش روان‌پزشکی پزشکی قانونی)، هاجر پهلوانی (روان‌شناس بالینی با تخصص مشکلات هویت جنسی)، طیبه دهباشی (مددکار اجتماعی فعال در زمینه مشکلات هویت جنسی)، سپیده میرحسینی (نویسنده و کارگردان) و سایه افضلی (مجری و گوینده) حضور خواهند داشت.

فیلم سینمایی «پسر انسان» داستان شخصیتی به نام آذر است که بعد از به دنیاآوردن دخترش تغییر جنسیت می‌دهد و او را در نقش پدر، بزرگ می‌کند. حالا ۱۸ سال از آن زمان گذشته و …

نشست «چالش‌های تطبیق جنسیت در ایران» در روز چهارشنبه، ۱۴ تیرماه ساعت ۱۹:30 دقیقه در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

اکران «پسر انسان» از روز چهارشنبه، ۷ تیرماه در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه آغاز شده است. سرمایه‌گذار این فیلم وحید دلیلی است.

بهنام شرفی، لیلا زارع، مجید پتکی، پریا مردانیان و هادی افتخارزاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »