نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود

سومین نمایشگاه انفرادی نقاشی نسیبه صادق‌نژاد (ارغوان) با عنوان «پیله خاموشی» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه‌ای نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی «پیله خاموشی» با مجموعه آثاری از نسیبه صادق‌نژاد (ارغوان) هنرمند گیلانی، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۱۶ تیرماه با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:

سال‌هاست زندگی را در «پیله خاموشی» سر می‌کنیم. شکوه آبا و اجدادی‌مان را باور داریم اما با چشمانی بسته به زیستن ادامه می‌دهیم. در واژه‌نامه‌مان، هست و نیست، متضاد هم نیستند. رگه‌هایی از نور تابیده به عمق روح‌مان را پی می‌گیریم و در دالانی تاریک به نقطه صفر می‌رسیم.گویی که حل شده‌ایم در بودن‌مان و بارها از خودمان متولد می‌شویم».

نسیبه صادق‌نژاد (ارغوان) نقاش اهل شهر لنگرود و دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران ـ جنوب است و پیش از این، سابقه برگزاری دو نمایشگاه انفرادی نقاشی در نگارخانه‌های استان گیلان را داشته و در چندین نمایشگاه گروهی شرکت داشته. علاوه بر این‌که یکی از آثار او در دومین جشنواره «منجی» استان گیلان به عنوان اثر برگزیده سال ۱۴۰۰ معرفی شده است. همچنین اثر حجمی «این، زیستگاه ماست» ساخته نسیبه صادق‌نژاد به مناسبت روز درختکاری، ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فضای عمومی شهر لاهیجان به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است ۱۷ تابلو نقاشی در سبک آکریلیک، آثار سومین نمایشگاه انفرادی نسیبه صادق‌نژاد را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند روزهای شنبه، ۱۷ تا چهارشنبه، ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای تماشای آثار به نگارخانه بهارک مراجعه بکنند.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک،کوچه شهید صابری، پلاک ۱ واقع شده است.

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

«آبی» افتتاح می‌شود

نمایشگاه انفرادی «آبی» شامل آثار شهرزاد لک جمعه آینده افتتاح می‌شود. به گزارش هنردستان ،  نمایشگاه انفرادی «آبی» با آثاری از شهرزاد لک روز جمعه،

ادامه مطلب »