پخش رایگان رئالیتی‌شو «ضد» در تماشاخونه

اولین قسمت از رئالیتی‌شو «ضد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و گردانندگی مجید واشقانی یکشنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۲۰ به طور اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، در این فصل از رئالیتی‌شو «ضد»، سی نفر از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون در گروه‌های ده نفره رقابت خواهند کرد و بازیگران شاخص در مرحله نهایی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

بر این اساس بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی،کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، هومن خیاط، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس به عنوان بازیکنان نخستین قسمت از رئالیتی‌شو «ضد» با اجرای مجید واشقانی باهم به رقابت می‌پردازند.

«ضد» یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که در هر قسمت ده نفر در نقش جاسوس‌ها و ضدجاسوس‌ها و گروگان یا توریست به یک رقابت ذهنی و جذاب می‌پردازند.

در این فصل از رئالیتی‌شو «ضد»، سه گروه حضور دارند که هر گروه، سه بازی اختصاصی انجام می‌دهند و در نهایت بازیکنان برتر انتخاب شده و به فینال می‌روند.

رئالیتی‌شو «ضد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و اجرای مجید واشقانی در ۱۵ قسمت نود دقیقه‌ای، یکشنبه‌ها ساعت ۲۰ به‌ طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید