آغاز پخش فیلم «مَصی» به کارگردانی مهران رنج‌بر در پلتفرم هاشور

مهران رنج‌بر، مرد پرکار این روزهای تئاتر و سینما

مهران رنج‌بر که سابقه طولانی در نویسندگی،کارگردانی و بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون را در کارنامه دارد، این روزها با کارگردانی فیلم کوتاه «مَصی» به شبکه نمایش خانگی و با کارگردانی و بازی در نمایش «چه» به صحنه تئاتر بازگشته است.

به گزارش روابط‌عمومی گروه تولید، مهران رنجبر که فیلم کوتاه «مَصی» به تهیه‌کنندگی سالار طهرانی و نویسندگی خودش را در سال ۱۴۰۰ تصویر برداری و کارگردانی کرده، پس از اکران این فیلم در چند جشنواره‌ جهانی از جمله نوزدهمین جشنواره جهانی سیم‌فست رومانی و چهارمین جشنواره جهانی میهودو نیویورک آمریکا، نمایش این فیلم در پلتفرم هاشور را آغاز کرده است.

در این فیلم کوتاه هفت‌دقیقه‌ای،که محصول سازمان سینمایی داریوش است، بازیگرانی مانند آناهیتا اقبال‌نژاد، آروین شاه‌حسینی و ملینا قدیمی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «مَصی» عبارتند از:

مدیر فیلم‌برداری: مهدی رشوند، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، تدوین: مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، آهنگساز: امید رئیس‌دانا، مدیر هنری: الناز حیدری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: هادی براری، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صحنه: رضا کرمیزاده، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، منشی صحنه: شقایق صادق، مشاور فیلم‌نامه: بنیامین اثباتی، عکاس و گرافیک: محمدصادق زرجویان، مشاور تبلیغات: منادا ناطقی، مدیر تدارکات: محمد طهرانی، دستیار تهیه: علیرضا قدیانی، مدیر ارتباطات و رسانه: امیر پارسائیان‌مهر.

گفتنی است نمایش فیلم کوتاه «مَصی» که به داستان فداکاری یک مادر در دوران کرونا اشاره می‌کند، در سایت هاشور آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم به این سایت مراجعه بکنند.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »