مسترکلاس «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی در تماشاخونه

مسترکلاس «کارگردانی تئاتر» با دکتر علی رفیعی،کارگردان، نویسنده و طراح‌صحنه تئاتر و سینما، به کارگردانی مشترک مجتبا میرتهماسب و مهدی گنجی از روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، ششمین دوره از مسترکلاس‌های «صفحه‌نو» با حضور علی رفیعی دکترای تئاتر از دانشگاه سوربن، دیپلم عالی کارگردانی از دانشگاه بین‌المللی تئاتر فرانسه و دیپلم بازیگری از مدرسه شارل دولن فرانسه، سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

در این دوره از علی رفیعی کارگردانی تئاتر و مهم‌ترین هنر آن، یعنی هنر میزانسن را می‌آموزیم.

کارگردانی و طراحی صحنه تئاترهای «عروسی خون»،«رومئو و ژولیت»،«در مصر برف نمی‌بارد»،«شکار روباه»،«خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزاتقی‌خان فراهانی» و «خانه برناردا آلبا» و… و همچنین کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقایوسف» تنها بخشی از تجربیات هنری دکتر علی رفیعی است.

«صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدیویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند ـ آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند که مدت‌زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

امتیاز دهید