استقبال جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز از یک طرح

هنردستان: مدیر مرکز تخصصی مد و لباس استان البرز گفت توجه به مقوله لباس سازمانی نشانگر احترام به حقوق مراجعه‌کنندگان و شهروندان است.

 

به گزارش هنردستان، روزهای پایانی سال گذشته بود که آئین رونمایی از لباس متحدالشکل کارکنان جایگاه‌های سوخت استان البرز در یکی از پمپ بنزین‌های استان با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز، معاون بازرگانی، رئیس روابط عمومی، رئیس انجمن جایگاه داران و تعدادی از مالکین جایگاه‌ها برگزار شد.

 

هما فرهنگ‌ رنجبر، مدیر مرکز تخصصی مد و لباس استان البرز و سرپرست تیم طراحی و دوخت لباس متحدالشکل کارکنان جایگاه‌های سوخت استان البرز دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: طراحی لباس‌های سازمانی همواره یکی از اولویت‌های مجموعه ما بوده است و طراحی و دوخت لباس برای کارکنان جایگاه‌های سوخت استان البرز یکی از اقدامات درخور این مجموعه تا به اکنون بوده است.

 

فرهنگ ‌رنجبر با اشاره به پیگیری‌ها، زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های استان البرز اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت و به سرانجام رسیدن این طرح، آسیب‌شناسی و درک وجود نیاز به لباس مناسب و متحدالشکل برای کارکنان این مجموعه بود که طی جلسات متمادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نتیجه نهایی حاصل شد.

 

او با اشاره به اینکه توجه به مقوله لباس سازمانی به نوعی نشانگر احترام به حقوق مراجعه‌کنندگان و شهروندان است بیان کرد: البته یکی دیگر از فواید و دستاوردهای مهم این حرکت، رعایت استاندارهای ایمنی و تأمین سلامت کلیه دست‌اندرکاران تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی بوده که با تکیه بر جلسات کارشناسی مورد توجه تیم طراحی و دوخت قرار گرفت و امید است این حرکت برای سایر نیروهای شاغل در این بخش اجرایی شود.

 

مدیر مرکز تخصصی مد و لباس استان البرز و سرپرست تیم طراحی و دوخت لباس متحدالشکل کارکنان جایگاه‌های سوخت استان البرز در ادامه از انجام پیگیری‌های لازم برای ثبت این لباس در بنیاد ملی مد و لباس کشور به نام پرسنل جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز خبر داد.

 

فرهنگ رنجبر در خاتمه افزود: پس از اجرای این طرح، پیشنهاد‌هایی از دیگر جایگاه‌های سوخت داشته‌ایم و امید است در ادامه، دیگر سازمان‌ها نیز با هدف هویت‌بخشی به کارکنان خود از طرح متحدالشکل ساختن لباس‌های سازمانی استقبال کنند و بنا بر اخبار واصله، در حال حاضر ۶۳ باب جایگاه اختصاصی عرضه سوخت مایع شامل بنزین و نفت گاز در استان البرز فعالیت دارند که ۹۰ درصد از آن‌ها با در اختیار داشتن ۶۳۰ پرسنل از طرح متحدالشکل و یکنواخت سازی البسه کارکنان استقبال کرده‌اند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید