پخش دو نمایش ویژه کودتای 28 مرداد در رادیو

دو نمایش و یک برنامه جدید، ویژه کودتای 28 مرداد از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش،«تارا» و «شب کودتا» عناوین نمایش‌های رادیویی هستند که این هفته به مناسبت کودتای 28 مرداد از رادیو نمایش پخش می‌شوند، همچنین «دقیقاً نیمه‌شب» ویژه این روز روی آنتن رادیونمایش می‌رود.

مجموعه نمایشی « تارا» را هلن بهرامی نوشته که التهابات دهه سی ایران، ماجرای کودتا، دکتر مصدق و اخبار حول و حوش این ماجراها، سوژه اصلی آن را شکل می‌دهد.

این نمایش رادیویی به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی حمید منوچهری، امیر منوچهری، شمسی صادقی و مهرداد مهماندوست از 28 مرداد ساعت 2:30 دقیقه بامداد از رادیونمایش پخش می‌شود و ساعت 23 همان روز تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی «شب کودتا» به نویسندگی پویان غفاری،کارگردانی مجید حمزه، تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی بیوک میرزایی، حمید یزدانی، علی میلانی، امیر زنده‌دلان و باقر کریم‌پور روز شنبه ساعت 5:30 دقیقه از رادیونمایش پخش می‌شود.

مستند رادیویی «دقیقاً نیمه‌شب» نیز به گویندگی فاطمه حاتمی و تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست به ماجرای کودتای 28 مرداد می‌پردازد. این مستند ساعت یک بامداد از رادیونمایش پخش می‌شود و ساعت 11:30 و 22 تکرار آن است.

امتیاز دهید